Rozvíjíme předmatematické myšlení dětí
Teoretický a praktický úvod do předmatematické výchovy dětí během předškolního vzdělávání ve čtyřech kapitolách: kvantita, geometrie, prostor a rovina, čas, časové pojmy a posloupnosti.
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Czech |
Published: |
Praha :
Raabe,
[2018]
|
Subjects: | |
ISBN: | 9788074963889 |
Physical Description: | 178 stran : ilustrace ; 21 cm |
LEADER | 02912cam a2200493 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 93338 | ||
003 | CZ ZlUTB | ||
005 | 20190826013706.0 | ||
008 | 180911t20182018xr a f 000 0 cze d | ||
015 | |a cnb003065996 | ||
020 | |a 9788074963889 |q (brožováno) | ||
040 | |a ABD005 |b cze |d ZLD002 |e rda | ||
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
072 | 7 | |a 51 |x Matematika |2 Konspekt |9 13 | |
080 | |a 316.346.32-053.4 |2 MRF | ||
080 | |a 373.2 |2 MRF | ||
080 | |a 51 |2 MRF | ||
080 | |a 159.954.4:51-021.67 |2 MRF | ||
080 | |a (072) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Lietavcová, Martina |7 mzk2015876283 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Rozvíjíme předmatematické myšlení dětí / |c Martina Lietavcová, Hana Lišková |
264 | 1 | |a Praha : |b Raabe, |c [2018] | |
264 | 4 | |c ©2018 | |
300 | |a 178 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Teoretický a praktický úvod do předmatematické výchovy dětí během předškolního vzdělávání ve čtyřech kapitolách: kvantita, geometrie, prostor a rovina, čas, časové pojmy a posloupnosti. |b Vývoj matematických představ začíná již v mateřské škole a učitelé a vychovatelé by se měli soustředit na jeho správné formování a rozvíjení. Těmi nejzákladnějšími pojmy, které by si dítě mělo být schopno úspěšně osvojit je kvantita vedoucí k pochopení čísel jako zástupných symbolů, geometrie směřující k poznávání tvarů a objektů, orientace v prostoru a v rovině nezbytná pro rozvoj senzomotorických schopností a nakonec chápání času, časových pojmů a posloupností, které vedou ke kultivaci vědomí. Každá z kapitol začíná teoretickým úvodem o utváření a formování takových představ, často i s historickým exkurzem, posléze jsou zmíněny dopady na předškolní výchovu a následují praktická cvičení a návody, jak poznatky uplatnit v praxi, na co si dát pozor a čeho dosáhnout. | ||
650 | 0 | 7 | |a děti předškolního věku |7 ph119710 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a předškolní výchova |7 ph124887 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a matematika |7 ph117231 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a předmatematická představivost |7 ph980754 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a preschool children |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a preschool education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a mathematics |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a pre-mathematical imagination |2 eczenas |
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |2 czenas | |
655 | 9 | |a methodological manuals |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Lišková, Hana |7 mzk2005306750 |4 aut | |
910 | |a ZLD002 | ||
992 | |a BK |b SK | ||
998 | |a 007870151 | ||
999 | |c 93338 |d 93338 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 373LIETAVCOVÁM |7 0 |8 BOOK |9 151146 |a UTBZL |b UTBZL |c 019 |d 2019-07-31 |l 3 |m 13 |o 373/LIETAVCOVÁ,M. |p 420010179944 |q 2027-08-15 |r 2023-09-27 |s 2023-09-27 |v 399.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; |y 08 |