Rozvíjíme předmatematické myšlení dětí

Teoretický a praktický úvod do předmatematické výchovy dětí během předškolního vzdělávání ve čtyřech kapitolách: kvantita, geometrie, prostor a rovina, čas, časové pojmy a posloupnosti.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Lietavcová, Martina (Author), Lišková, Hana (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Raabe, [2018]
Subjects:
ISBN: 9788074963889
Physical Description: 178 stran : ilustrace ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02912cam a2200493 i 4500
001 93338
003 CZ ZlUTB
005 20190826013706.0
008 180911t20182018xr a f 000 0 cze d
015 |a cnb003065996 
020 |a 9788074963889  |q (brožováno) 
040 |a ABD005  |b cze  |d ZLD002  |e rda 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
072 7 |a 51  |x Matematika  |2 Konspekt  |9 13 
080 |a 316.346.32-053.4  |2 MRF 
080 |a 373.2  |2 MRF 
080 |a 51  |2 MRF 
080 |a 159.954.4:51-021.67  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
100 1 |a Lietavcová, Martina  |7 mzk2015876283  |4 aut 
245 1 0 |a Rozvíjíme předmatematické myšlení dětí /  |c Martina Lietavcová, Hana Lišková 
264 1 |a Praha :  |b Raabe,  |c [2018] 
264 4 |c ©2018 
300 |a 178 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a Teoretický a praktický úvod do předmatematické výchovy dětí během předškolního vzdělávání ve čtyřech kapitolách: kvantita, geometrie, prostor a rovina, čas, časové pojmy a posloupnosti.  |b Vývoj matematických představ začíná již v mateřské škole a učitelé a vychovatelé by se měli soustředit na jeho správné formování a rozvíjení. Těmi nejzákladnějšími pojmy, které by si dítě mělo být schopno úspěšně osvojit je kvantita vedoucí k pochopení čísel jako zástupných symbolů, geometrie směřující k poznávání tvarů a objektů, orientace v prostoru a v rovině nezbytná pro rozvoj senzomotorických schopností a nakonec chápání času, časových pojmů a posloupností, které vedou ke kultivaci vědomí. Každá z kapitol začíná teoretickým úvodem o utváření a formování takových představ, často i s historickým exkurzem, posléze jsou zmíněny dopady na předškolní výchovu a následují praktická cvičení a návody, jak poznatky uplatnit v praxi, na co si dát pozor a čeho dosáhnout. 
650 0 7 |a děti předškolního věku  |7 ph119710  |2 czenas 
650 0 7 |a předškolní výchova  |7 ph124887  |2 czenas 
650 0 7 |a matematika  |7 ph117231  |2 czenas 
650 0 7 |a předmatematická představivost  |7 ph980754  |2 czenas 
650 0 9 |a preschool children  |2 eczenas 
650 0 9 |a preschool education  |2 eczenas 
650 0 9 |a mathematics  |2 eczenas 
650 0 9 |a pre-mathematical imagination  |2 eczenas 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |2 czenas 
655 9 |a methodological manuals  |2 eczenas 
700 1 |a Lišková, Hana  |7 mzk2005306750  |4 aut 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
998 |a 007870151 
999 |c 93338  |d 93338 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 373LIETAVCOVÁM  |7 0  |8 BOOK  |9 151146  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 019  |d 2019-07-31  |l 3  |m 13  |o 373/LIETAVCOVÁ,M.  |p 420010179944  |q 2027-08-15  |r 2023-09-27  |s 2023-09-27  |v 399.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08