Model marketingového informačního systému v podmínkách českého trhu diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Měchura, Luděk (Dissertant)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 1995
Subjects:
e95
trh
Physical Description: 71 s., příl.

Cover

LEADER 00943ctm a22002537a 4500
001 9328
003 CZ ZlUTB
005 20190825232449.0
008 950612s1995^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
100 1 |a Měchura, Luděk  |4 dis 
245 1 0 |a Model marketingového informačního systému v podmínkách českého trhu  |h [rukopis] :  |b diplomová práce /  |c Luděk Měchura 
260 |a Zlín,  |c 1995 
300 |a 71 s., příl. 
650 0 4 |a e95 
650 0 4 |a informační 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a systém 
650 0 4 |a trh 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Technologická fakulta ve Zlíně.  |b Institut managementu a ekonomiky  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 9328  |d 9328 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1995MĚCHURAL  |7 0  |8 MANUS  |9 16218  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 03710/D  |o D1995/MĚCHURA,L.  |p 420010004710  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12