Psychologie ovlivňování : 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti

Kdo chce dělat správná rozhodnutí, musí mít schopnost rozumět, jak probíhá lidské rozhodování a jak dochází ke změně postojů a chování. Kniha dává nahlédnout do podstaty principů reciprocity, vzácnosti nebo konzistence. Získané znalosti lze využít k tomu, aby byl jedinec méně zmanipulovatelný a doká...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Prokůpek, Vít, 1981- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: [Pardubice] : Vít Prokůpek, 2017
Edition: 2. vydání, aktualizované a doplněné
Subjects:
ISBN: 9788090656543
Physical Description: 249 stran ; 22 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03106nam a2200649 i 4500
001 93109
003 CZ ZlUTB
005 20190826013635.0
007 ta
008 170425s2017 xr e f 000 0 cze d
015 |a cnb002893282 
020 |a 9788090656543  |q (brožováno) :  |c Kč 385,00 
035 |a (OCoLC)1015192444 
040 |a KLG001  |b cze  |d OLA001  |e rda 
072 7 |a 316.4/.7  |x Sociální interakce. Sociální komunikace  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 316.776.33  |2 MRF 
080 |a 005.311.6  |2 MRF 
080 |a 159.955.5  |2 MRF 
080 |a 316.77  |2 MRF 
080 |a 316.628  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.32  |2 MRF 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Prokůpek, Vít,  |d 1981-  |7 xx0166584  |4 aut 
245 1 0 |a Psychologie ovlivňování :  |b 99 tipů pro zvýšení vaší přesvědčivosti /  |c Vít Prokůpek 
250 |a 2. vydání, aktualizované a doplněné 
264 1 |a [Pardubice] :  |b Vít Prokůpek,  |c 2017 
300 |a 249 stran ;  |c 22 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 |a Kdo chce dělat správná rozhodnutí, musí mít schopnost rozumět, jak probíhá lidské rozhodování a jak dochází ke změně postojů a chování. Kniha dává nahlédnout do podstaty principů reciprocity, vzácnosti nebo konzistence. Získané znalosti lze využít k tomu, aby byl jedinec méně zmanipulovatelný a dokázal rozeznat, kdy to s ním druzí myslí dobře a kdy ne. Na druhé straně můžete sami tyto techniky využívat a stát se tak přesvědčivějšími či mít moc ovlivňovat druhé kolem sebe. 
520 |a Text vysvětluje klíčové mechanismy mezilidského ovlivňování. 
650 0 7 |a persuaze  |7 ph124053  |2 czenas 
650 0 7 |a rozhodování  |7 ph125259  |2 czenas 
650 0 7 |a komunikace (sdělování)  |7 ph114956  |2 czenas 
650 0 7 |a manipulace (psychologie)  |7 ph122611  |2 czenas 
650 0 7 |a psychologie prodeje  |7 ph119528  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a persuasion  |2 eczenas 
650 0 9 |a decision making  |2 eczenas 
650 0 9 |a human communication  |2 eczenas 
650 0 9 |a manipulation (psychology)  |2 eczenas 
650 0 9 |a psychology of selling  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks and manuals  |2 eczenas 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 1 
993 |a 201906  |b 18 
998 |a 007404222 
999 |c 93109  |d 93109 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 3166PROKŮPEKV  |7 0  |8 BOOK  |9 150843  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 010  |d 2019-06-10  |l 1  |m 1  |o 316.6/PROKŮPEK,V.  |p 420010179579  |q 2028-12-21  |r 2019-08-26  |v 385.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 3166PROKŮPEKV  |7 0  |8 BOOK  |9 151992  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2019-10-16  |o 316.6/PROKŮPEK,V.  |p 420010180783  |r 2019-10-16  |v 385.00  |w 2019-10-16  |x N: nákup;  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 3166PROKŮPEKV  |7 0  |8 BOOK  |9 151993  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2019-10-16  |l 4  |o 316.6/PROKŮPEK,V.  |p 420010180784  |r 2024-04-12  |s 2024-02-22  |v 385.00  |w 2019-10-16  |x N: nákup;  |y 04