Montessori pro (ne)chápavé : 3-6 let
Návodná příručka představuje konkrétní náměty a aktivity pro domácí prostředí, které jsou vhodné pro rozvoj dětí od 3 do 6 let, v duchu pedagogiky Marie Montessori.
Saved in:
Main Authors: | , , |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Book |
Language: | Czech |
Published: |
Praha :
Svojtka & Co., s.r.o.,
2019
|
Edition: | První české vydání |
Series: | Porozumí každý
|
Subjects: | |
ISBN: | 9788025624258 |
Physical Description: | 192 stran : 24 cm |
LEADER | 03011nam a2200625 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 92870 | ||
003 | CZ ZlUTB | ||
005 | 20240829164005.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 190201s2019 xr e f 001 0 cze d | ||
015 | |a cnb003080199 | ||
020 | |a 9788025624258 |q (brožováno) | ||
040 | |a ULG001 |b cze |d BOA001 |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h fre | |
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 316.346.32-053.4 |2 MRF | ||
080 | |a 37.03-053.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.33-027.22 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.33-026.15 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.4 |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Spinelli, Patricia, |d 1952- |7 osa20191021259 |4 aut | |
240 | 1 | 0 | |a Cahier d'activités Montessori pour les nuls (3-6 ans). |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Montessori pro (ne)chápavé : |b 3-6 let / |c Patricia Spinelli, Geneviève Carbone, Marilyne Maugin |
250 | |a První české vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Svojtka & Co., s.r.o., |c 2019 | |
300 | |a 192 stran : |c 24 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Porozumí každý | |
500 | |a Z francouzštiny přeložila Kateřina Kyslíková | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a rejstřík | ||
520 | |a Návodná příručka představuje konkrétní náměty a aktivity pro domácí prostředí, které jsou vhodné pro rozvoj dětí od 3 do 6 let, v duchu pedagogiky Marie Montessori. |b Kniha nabízí rodičům návrhy a modelové příklady aktivit pro předškolní děti, odvozené od principů známé alternativní pedagogiky. Navrhované aktivity se zaměřují na čas, který rodiče sdílí s dětmi po návratu ze školky, o víkendech, prázdninách apod. Kniha také radí, jak doma vytvořit vhodné prostředí, které bude odpovídat dětským potřebám. Jednotlivé činnosti pak mají respektovat myšlení, kreativitu a individualitu dítěte. | ||
650 | 0 | 7 | |a děti předškolního věku |7 ph119710 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchova dítěte |7 ph127420 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a praktické činnosti |7 ph124549 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a tvořivé hry |7 ph126810 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a metoda Montessori |7 ph122781 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a preschool children |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a child rearing |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a practical activities |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a creative games |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a Montessori method of education |2 eczenas |
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |2 czenas | |
655 | 9 | |a handbooks and manuals |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Carbone, Geneviève, |d 1965- |7 osa20191021301 |4 aut | |
700 | 1 | |a Maugin, Marilyne |7 osa20191021302 |4 aut | |
700 | 1 | |a Kyslíková, Kateřina, |d 1971- |7 xx0194191 |4 trl | |
830 | 0 | |a Porozumí každý | |
910 | |a ZLD002 | ||
992 | |a BK |b SK | ||
998 | |a 008031696 | ||
999 | |c 92870 |d 92870 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 373SPINELLIP |7 0 |8 BOOK |9 150509 |a UTBZL |b UTBZL |c 005 |d 2019-05-02 |h 3 - 6 let |o 373/SPINELLI,P. |p 420010178556 |r 2019-08-26 |v 249.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; |y 01 |