Fashion management

Publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Haunerová, Klára, 1986- (Author), Khelerová, Vladimíra, 1961- (Author), Šimonovská, Zuzana (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada, 2019
Edition: První vydání
Subjects:
ISBN: 9788027121137
Physical Description: 191 stran : ilustrace (některé barevné), portréty ; 24 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02898nam a2200517 i 4500
001 92759
003 CZ ZlUTB
005 20220311165006.0
007 ta
008 181231s2019 xr ac f 000 0 cze
999 |c 92759  |d 92759 
015 |a cnb003065126 
020 |a 9788027121137  |q (brožováno) 
040 |a BOA001  |b cze  |e rda 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 687  |2 MRF 
080 |a 005  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Haunerová, Klára,  |d 1986-  |7 xx0179904  |4 aut 
245 1 0 |a Fashion management /  |c Klára Haunerová, Vladimíra Khelerová, Zuzana Šimonovská 
250 |a První vydání 
264 1 |a Praha :  |b Grada,  |c 2019 
300 |a 191 stran :  |b ilustrace (některé barevné), portréty ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 |a Publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží.  |b Autorky představují jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližují úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží. Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu v celospolečenském kontextu a ukazuje i jeho stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
650 0 7 |a módní průmysl  |7 ph1031299  |2 czenas 
650 0 7 |a management  |7 ph115217  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a fashion industry  |2 eczenas 
650 0 9 |a management  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
653 0 |a fashion management 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
700 1 |a Khelerová, Vladimíra,  |d 1961-  |7 mzk2006355780  |4 aut 
700 1 |a Šimonovská, Zuzana  |7 mzk20191026837  |4 aut 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK  |b SK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 658HAUNEROVÁK  |7 0  |8 BOOK  |9 150383  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2019-04-11  |o 658/HAUNEROVÁ,K.  |p 420010178652  |r 2019-08-26  |v 299.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 658HAUNEROVÁK  |7 0  |8 BOOK  |9 150384  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2019-04-11  |l 10  |m 8  |o 658/HAUNEROVÁ,K.  |p 420010178653  |r 2024-04-17  |s 2024-04-04  |v 299.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 658HAUNEROVÁK  |7 0  |8 BOOK  |9 150385  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2019-04-11  |l 14  |m 5  |o 658/HAUNEROVÁ,K.  |p 420010178654  |r 2024-04-17  |s 2024-04-10  |v 299.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 04