Personalizace politiky v České republice

Kapitoly přibližují problematiku personalizace české politiky.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Voženílková, Marcela (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Mezinárodní politologický ústav, 2018
Edition: 1. vydání
Series: Monografie ; svazek č. 69
Subjects:
ISBN: 9788021089310
Physical Description: 258 stran : ilustrace ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03292nam a2200709 i 4500
001 92611
003 CZ ZlUTB
005 20190826013529.0
007 ta
008 180619s2018 xr a f 001 0 cze
015 |a cnb003002657 
020 |a 9788021089310  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)1051234499 
040 |a BOA001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
045 |a x9y1 
072 7 |a 321  |x Politologie  |2 Konspekt  |9 15 
080 |a 323.23:659.1  |2 MRF 
080 |a 316.46:32  |2 MRF 
080 |a 329-051  |2 MRF 
080 |a 316.774:32  |2 MRF 
080 |a 323  |2 MRF 
080 |a 324  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Voženílková, Marcela  |7 mzk20181002424  |4 aut 
245 1 0 |a Personalizace politiky v České republice /  |c Marcela Voženílková 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Brno :  |b Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Mezinárodní politologický ústav,  |c 2018 
300 |a 258 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Monografie ;  |v svazek č. 69 
500 |a 300 výtisků 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy, rejstřík 
520 |a Kapitoly přibližují problematiku personalizace české politiky.  |b Většina politických stran sází na své lídry. Proč? Protože politika se personalizuje. Od 60. let 20. století dochází v důsledku individualizace společnosti, erozi tradičních konfliktních linií a rozvoje moderních médií k oslabování politických stran a posilování jednotlivců. Politik se stává programem, značkou, na jejímž základě se volič rozhoduje, zda stranu podpoří ve volbách. Kniha představuje první český pohled na teorii personalizace politiky. Analýzou parlamentních voleb (2002-2013) zjišťuje, zda je česká politika personalizovaná. Nakladatelská anotace. 
546 |a Anglické resumé 
648 7 |a 1991-2020  |7 ch771949  |2 czenas 
650 0 7 |a politický marketing  |7 ph337764  |2 czenas 
650 0 7 |a osobnost v politice  |7 ph161994  |2 czenas 
650 0 7 |a předsedové politických stran  |7 ph914904  |2 czenas 
650 0 7 |a masmédia a politika  |7 ph426669  |2 czenas 
650 0 7 |a vnitřní politika  |7 ph135356  |z Česko  |y 1991-2020  |2 czenas 
650 0 7 |a volby  |7 ph116629  |z Česko  |y 2001-2020  |2 czenas 
650 0 9 |a political marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a personality in politics  |2 eczenas 
650 0 9 |a leaders of political parties  |2 eczenas 
650 0 9 |a mass media and politics  |2 eczenas 
650 0 9 |a internal policy  |z Czechia  |y 1991-2020  |2 eczenas 
650 0 9 |a elections  |z Czechia  |y 2001-2020  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
810 2 |a Masarykova univerzita.  |b Mezinárodní politologický ústav.  |t Monografie 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
993 |a 201903  |b 15 
998 |a 007809868 
999 |c 92611  |d 92611 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 32VOŽENÍLKOVÁM  |7 0  |8 BOOK  |9 150177  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2019-03-19  |o 32/VOŽENÍLKOVÁ,M.  |p 420010178774  |r 2019-08-26  |v 349.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |7 0  |8 OTHER  |9 158792  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 044  |d 2020-11-03  |r 2020-11-03  |w 2020-11-03  |y 13