catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Analýza propagační strategie f...
Description
Analýza propagační strategie firmy Podravka-International s.r.o. v ČR bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Navrátilová, Irena
(Dissertant)
Other Authors:
Švarc, Davor
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1997
Subjects:
Podravka-International
marketingová komunikace
potraviny
propagace
bakalářská práce
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Description not available.
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt zavedení alternativních distribučních cest pro výrobky firmy Podravka-International Praha diplomová práce
by: Pjatkan, Jiří
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Cena jako nástroj konkurenčního boje ve společnosti s.r.o. Podravka-International
by: Žárská, Jarmila
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Propagační kampaně v marketingových komunikacích : učební text
by: Svoboda, Václav, 1940-
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt integrované marketingové komunikace firmy Alimpex spol. s r.o. - středisko Zlín diplomová práce
by: Paštěková, Helena
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Propagační možnosti sportovních objektů bakalářská práce
by: KADLČKOVÁ, Lenka
Published: (2000)
×
Loading...