Marťan na hřišti : jak porozumět žákům s Aspergerovým syndromem
Lidé s Aspergerovým syndromem nejsou vadní jedinci, které je třeba opravit, ale lidé, kteří se od běžného standardu jen liší. Dosud se nepodařilo modifikovat způsob, jímž tyto děti vyučovat a organizovat sociální prostředí školy ve vztahu k jejich způsobu bytí. Autorka popisuje vlastní zkušenosti i...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Book |
Language: | Czech |
Published: |
[Praha] :
Pasparta,
[2016]
|
Edition: | Vydání první |
Subjects: | |
ISBN: | 9788090599383 |
Physical Description: | 132 stran ; 21 cm |
LEADER | 03256nam a2200709 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 92101 | ||
003 | CZ ZlUTB | ||
005 | 20190826013426.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 161230t20162016xr f 000 0 cze d | ||
015 | |a cnb002883407 | ||
020 | |a 9788090599383 |q (brožováno) | ||
035 | |a (OCoLC)989896648 | ||
040 | |a PNA001 |b cze |d BOA001 |d ABA001 |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 316.344.6-056.36-053.2 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89-008.45 |2 MRF | ||
080 | |a 37.064.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.017 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.252 |2 MRF | ||
080 | |a 316.48 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
080 | |a (0:82-94) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Sainsbury, Clare |7 xx0210419 |4 aut | |
240 | 1 | 0 | |a Martian in the playground. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Marťan na hřišti : |b jak porozumět žákům s Aspergerovým syndromem / |c Clare Sainsburyová ; z anglického originálu přeložila: Petra Diestlerová |
246 | 3 | 0 | |a Jak porozumět žákům s Aspergerovým syndromem |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a [Praha] : |b Pasparta, |c [2016] | |
264 | 4 | |c ©2016 | |
300 | |a 132 stran ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy | ||
520 | |a Lidé s Aspergerovým syndromem nejsou vadní jedinci, které je třeba opravit, ale lidé, kteří se od běžného standardu jen liší. Dosud se nepodařilo modifikovat způsob, jímž tyto děti vyučovat a organizovat sociální prostředí školy ve vztahu k jejich způsobu bytí. Autorka popisuje vlastní zkušenosti i sdělení 25 dalších dospělých s Aspergerovým syndromem z prostředí dětských kolektivů. Nakladatelská anotace. Kráceno. | ||
520 | |a Text přibližuje osobnost dítěte s Aspergerovým syndromem. Určeno učitelům, rodičům i dospělým s Aspergerovým syndromem. | ||
650 | 0 | 7 | |a děti s autismem |7 ph114095 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a Aspergerův syndrom |7 ph317194 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a učitel a žák |7 ph126980 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vzdělávací cíle |7 ph945468 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a školní třídy |7 ph332181 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a interpersonální konflikty |7 ph121154 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a children with autism |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a Asperger's syndrome |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teacher and learner |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a educational aims |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a school classes |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a interpersonal conflicts |2 eczenas |
655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |2 czenas | |
655 | 7 | |a vzpomínky |7 fd133830 |2 czenas | |
655 | 9 | |a monographs |2 eczenas | |
655 | 9 | |a reminiscences |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Diestlerová, Petra, |d 1972- |7 xx0029435 |4 trl | |
910 | |a ZLD002 | ||
992 | |a BK |b SK | ||
993 | |a 201901 |b 22 | ||
998 | |a 007297059 | ||
999 | |c 92101 |d 92101 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 376SAINSBURYC |7 0 |8 BOOK |9 149661 |a UTBZL |b UTBZL |c 005 |d 2019-01-21 |o 376/SAINSBURY,C. |p 420010178225 |r 2019-08-26 |v 270.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; |y 01 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 376SAINSBURYC |7 0 |8 BOOK |9 149662 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2019-01-21 |l 6 |m 1 |o 376/SAINSBURY,C. |p 420010178226 |r 2024-02-21 |s 2024-01-31 |v 270.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; |y 04 |