Marťan na hřišti : jak porozumět žákům s Aspergerovým syndromem
Lidé s Aspergerovým syndromem nejsou vadní jedinci, které je třeba opravit, ale lidé, kteří se od běžného standardu jen liší. Dosud se nepodařilo modifikovat způsob, jímž tyto děti vyučovat a organizovat sociální prostředí školy ve vztahu k jejich způsobu bytí. Autorka popisuje vlastní zkušenosti i...
Saved in:
| Main Author | |
|---|---|
| Other Authors | |
| Format | Book |
| Language | Czech |
| Published |
[Praha] :
Pasparta,
[2016]
|
| Edition | Vydání první |
| Subjects | |
| ISBN | 9788090599383 |
| Physical Description | 132 stran ; 21 cm |
| LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 92101 | ||
| 003 | CZ-ZlUTB | ||
| 005 | 20240829163634.0 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 161230t20162016xr f 000 0 cze d | ||
| 015 | |a cnb002883407 | ||
| 020 | |a 9788090599383 |q (brožováno) | ||
| 035 | |a (OCoLC)989896648 | ||
| 040 | |a PNA001 |b cze |d BOA001 |d ABA001 |e rda | ||
| 041 | 1 | |a cze |h eng | |
| 072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
| 080 | |a 316.344.6-056.36-053.2 |2 MRF | ||
| 080 | |a 616.89-008.45 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.064.2 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.017 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.091.252 |2 MRF | ||
| 080 | |a 316.48 |2 MRF | ||
| 080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
| 080 | |a (0:82-94) |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Sainsbury, Clare |7 xx0210419 |4 aut | |
| 240 | 1 | 0 | |a Martian in the playground. |l Česky |
| 245 | 1 | 0 | |a Marťan na hřišti : |b jak porozumět žákům s Aspergerovým syndromem / |c Clare Sainsburyová ; z anglického originálu přeložila: Petra Diestlerová |
| 246 | 3 | 0 | |a Jak porozumět žákům s Aspergerovým syndromem |
| 250 | |a Vydání první | ||
| 264 | 1 | |a [Praha] : |b Pasparta, |c [2016] | |
| 264 | 4 | |c ©2016 | |
| 300 | |a 132 stran ; |c 21 cm | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
| 338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy | ||
| 520 | |a Lidé s Aspergerovým syndromem nejsou vadní jedinci, které je třeba opravit, ale lidé, kteří se od běžného standardu jen liší. Dosud se nepodařilo modifikovat způsob, jímž tyto děti vyučovat a organizovat sociální prostředí školy ve vztahu k jejich způsobu bytí. Autorka popisuje vlastní zkušenosti i sdělení 25 dalších dospělých s Aspergerovým syndromem z prostředí dětských kolektivů. Nakladatelská anotace. Kráceno. | ||
| 520 | |a Text přibližuje osobnost dítěte s Aspergerovým syndromem. Určeno učitelům, rodičům i dospělým s Aspergerovým syndromem. | ||
| 650 | 0 | 7 | |a děti s autismem |7 ph114095 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a Aspergerův syndrom |7 ph317194 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a učitel a žák |7 ph126980 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a vzdělávací cíle |7 ph945468 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a školní třídy |7 ph332181 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a interpersonální konflikty |7 ph121154 |2 czenas |
| 650 | 0 | 9 | |a children with autism |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a Asperger's syndrome |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a teacher and learner |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a educational aims |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a school classes |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a interpersonal conflicts |2 eczenas |
| 655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |2 czenas | |
| 655 | 7 | |a vzpomínky |7 fd133830 |2 czenas | |
| 655 | 9 | |a monographs |2 eczenas | |
| 655 | 9 | |a reminiscences |2 eczenas | |
| 700 | 1 | |a Diestlerová, Petra, |d 1972- |7 xx0029435 |4 trl | |
| 910 | |a ZLD002 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 376SAINSBURYC |7 0 |8 BOOK |9 149661 |a UTBZL |b UTBZL |c 005 |d 2019-01-21 |l 0 |o 376/SAINSBURY,C. |p 420010178225 |r 2019-08-26 00:00:00 |v 270.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; |y 01 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 376SAINSBURYC |7 0 |8 BOOK |9 149662 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2019-01-21 |l 8 |m 5 |o 376/SAINSBURY,C. |p 420010178226 |r 2025-04-17 00:00:00 |s 2025-01-17 |v 270.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; |y 04 | ||
| 992 | |a BK |b SK | ||
| 998 | |a 007297059 | ||
| 999 | |c 92101 |d 92101 | ||