Dítě s dyskalkulií ve škole
Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte.
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Book |
Language: | Czech |
Published: |
Praha :
Portál,
2018
|
Edition: | Vydání první |
Subjects: | |
ISBN: | 9788026213048 |
Physical Description: | 149 stran : ilustrace ; 21 cm |
LEADER | 04247nam a2200697 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 90786 | ||
003 | CZ ZlUTB | ||
005 | 20220825165637.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180316s2018 xr a e 000 0 cze | ||
999 | |c 90786 |d 90786 | ||
015 | |a cnb002985218 | ||
020 | |a 9788026213048 |q (brožováno) | ||
035 | |a (OCoLC)1043871693 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d OLA001 |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 616.89-008.43 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89-008.43:51 |2 MRF | ||
080 | |a 51-3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.016:511-028.31 |2 MRF | ||
080 | |a 37.011/.012 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.3 |2 MRF | ||
080 | |a 376.013.77 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Babtie, Patricia |7 jo2013761033 |4 aut | |
240 | 1 | 0 | |a Understanding dyscalculia and numeracy difficulties. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Dítě s dyskalkulií ve škole / |c Patricia Babtie, Jane Emerson ; z anglického originálu Understanding dyscalculia and numeracy difficulties přeložila Marie Těthalová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2018 | |
300 | |a 149 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | |a Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte. |b Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi. Autorky vysvětlují podstatu problému a nabízejí tipy, jak dětem se specifickou poruchou počítání pomoci. V knize najdeme vzorové úlohy a také doporučení různých strategií, které mohou být v práci s dětmi s touto poruchou užitečné. Metody práce s dětmi s dyskalkulií využijí i učitelé, kteří pracují s dětmi s dalšími poruchami učení, protože například dyslexie také ovlivňuje to, jak děti čtou číslice a pracují s nimi. Nakladatelská anotace. Kráceno. | ||
650 | 0 | 7 | |a specifické poruchy učení |7 ph125888 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a dyskalkulie |7 ph119665 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a počítání |7 ph124522 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pedagogická evaluace |7 ph115701 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vyučovací metody |7 ph127294 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a speciálněpedagogická diagnostika |7 ph751240 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a learning disabilities |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a dyscalculia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a counting |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a educational evaluation |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teaching methods |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a special educational diagnostics |2 eczenas |
655 | 7 | |a studie |7 fd133597 |2 czenas | |
655 | 9 | |a studies |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Emerson, Jane |q (Jane E.) |7 jo2013761029 |4 aut | |
700 | 1 | |a Těthalová, Marie, |d 1967- |7 js20080229020 |4 trl | |
910 | |a ZLD002 | ||
942 | |2 udc | ||
992 | |a BK |b SK | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 376BABTIEP |7 0 |8 BOOK |9 148113 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2018-09-06 |l 7 |m 2 |o 376/BABTIE,P. |p 420010176311 |r 2024-03-09 |s 2024-03-01 |v 299.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; |y 04 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 376BABTIEP |7 0 |8 BOOK |9 148114 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2018-09-06 |l 6 |m 6 |o 376/BABTIE,P. |p 420010176312 |r 2024-05-15 |s 2024-04-29 |v 299.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; |y 04 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 376BABTIEP |7 0 |8 BOOK |9 148115 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2018-11-13 |l 2 |m 2 |o 376/BABTIE,P. |p 420010177090 |r 2022-05-31 |s 2022-03-17 |v 299.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; Převod FHS: Wiegerová, Adriana, 7.3.2022 |y 04 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 376BABTIEP |7 0 |8 BOOK |9 148116 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2019-07-24 |l 3 |m 13 |o 376/BABTIE,P. |p 420010179903 |r 2023-10-30 |s 2023-07-18 |v 299.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; Převod FHS: Lukášová, Hana, 31.5.2022 |y 04 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 udc |4 0 |6 376BABTIEP |7 0 |8 BOOK |9 148117 |a UTBZL |b UTBZL |c 005 |d 2018-11-13 |o 376/BABTIE,P. |p 420010177091 |r 2019-08-26 |v 299.00 |x N:nákup; |y 01 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 376BABTIEP |7 0 |8 BOOK |9 182664 |a UTBZL |b UTBZL |c 019 |d 2024-11-04 |l 1 |o 376/BABTIE,P. |p 420010197614 |q 2025-11-12 |r 2024-11-12 |s 2024-11-12 |v 299.00 |w 2024-11-04 |x N:nákup; |y 08 |