Analýza prodeje společnosti Tescoma, s.r.o. a získávání zákazníka bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Trčalová, Eva (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 50 l., [3] l. příl. : il.

Cover

LEADER 01223ctm a22003017a 4500
001 906
003 CZ ZlUTB
005 20240830152130.0
008 041221s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.136  |2 v 
100 1 |a Trčalová, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza prodeje společnosti Tescoma, s.r.o. a získávání zákazníka  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Eva Trčalová ; [vedoucí bakalářské práce Miloslava Chovancová] 
260 |c 2004 
300 |a 50 l., [3] l. příl. :  |b il. 
650 0 4 |a SWOT 
650 0 4 |a Tescoma (Zlín, Česko) 
650 0 7 |a potřeby pro domácnost  |7 ph124434  |2 czenas 
650 0 7 |a hypermarkety  |7 ph159592  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 4 |a PRODEJ 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS  |d 2 
999 |c 906  |d 906 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004TRČALOVÁE  |7 0  |8 MANUS  |9 1128  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |l 2  |o D2004/TRČALOVÁ,E.  |p 420010089186  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12