Jak se budují značky : co obchodníci nevědí

Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sharp, Byron (Author)
Other Authors: Sumcov, Petr, 1969- (Translator)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Dobrovský s.r.o., 2018
Series: Knihy Omega
Subjects:
ISBN: 9788073906184
Physical Description: 241 stran : ilustrace ; 24 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02782nam a2200541 i 4500
001 90309
003 CZ ZlUTB
005 20240829163006.0
007 ta
008 180411s2018 xr a f 000 0 cze d
015 |a cnb002995407 
020 |a 9788073906184  |q (vázáno) 
040 |a KLG001  |b cze  |d OLA001  |d ABA001  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8:005  |2 MRF 
080 |a 658.626  |2 MRF 
080 |a 005:658.626  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Sharp, Byron  |7 utb2013749290  |4 aut 
240 1 0 |a How brands grow.  |l Česky 
245 1 0 |a Jak se budují značky :  |b co obchodníci nevědí /  |c Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov 
264 1 |a Praha :  |b Dobrovský s.r.o.,  |c 2018 
300 |a 241 stran :  |b ilustrace ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Knihy Omega 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 |a Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků. 
520 |a Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální. Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace. Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa. Nakladatelská anotace. 
650 0 7 |a marketingový management  |7 ph115229  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní značky  |7 ph166532  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení značky  |7 ph205089  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing management  |2 eczenas 
650 0 9 |a brand name products  |2 eczenas 
650 0 9 |a brand management  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
700 1 |a Sumcov, Petr,  |d 1969-  |7 xx0147260  |4 trl 
830 0 |a Knihy Omega 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 5 
998 |a 007728156 
999 |c 90309  |d 90309 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138SHARPB  |7 0  |8 BOOK  |9 147366  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2018-06-18  |l 3  |o 339.138/SHARP,B.  |p 420010174910  |r 2021-02-02  |s 2021-01-20  |v 399.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup  |x 20100831  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138SHARPB  |7 0  |8 BOOK  |9 147367  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2018-06-18  |l 22  |m 20  |o 339.138/SHARP,B.  |p 420010174911  |q 2024-12-16  |r 2024-11-14  |s 2024-11-14  |v 399.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup  |x 20100831  |y 04