Mezinárodní kodex pravidel etiky v prodejní činnosti, Mezinárodní kodex pravidel etiky v reklamě, Mezinárodní kodex pravidel etiky v přímém marketingu

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Fišera, František (Translator)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Česká obchodní a průmyslová komora, 1993
Subjects:
ISBN: 8070033126
Physical Description: 49 s.

Cover

Table of contents

LEADER 01094cam a22003137a 4500
001 9007
003 CZ ZlUTB
005 20190825232425.0
008 011001s1993 xr |||||r|||||||||||cze|d
020 |a 8070033126 
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
041 1 |a cze 
080 |a 17  |2 v 
245 0 0 |a Mezinárodní kodex pravidel etiky v prodejní činnosti, Mezinárodní kodex pravidel etiky v reklamě, Mezinárodní kodex pravidel etiky v přímém marketingu 
260 |a Praha :  |b Česká obchodní a průmyslová komora,  |c 1993 
300 |a 49 s. 
650 0 7 |a etické kodexy  |7 ph262226  |2 czenas 
650 0 7 |a etika  |7 ph114488  |2 czenas 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a mezinárodní 
650 0 4 |a pravidla 
650 0 4 |a PRODEJ 
650 0 7 |a přímý marketing  |7 ph115992  |2 czenas 
650 0 4 |a reklama 
700 1 |a Fišera, František  |4 trl 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 2 
999 |c 9007  |d 9007 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 17MEZINÁRODNÍ  |7 0  |8 BOOK  |9 15602  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 030  |d 2006-07-29  |i 73157  |l 2  |o 17/MEZINÁRODNÍ  |p 420010073157  |r 2019-08-25  |v 25.00  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 05