Zavádění formativního hodnocení : praktické techniky pro základní a střední školy

Text se zaměřuje na praktické aspekty realizace a udržení rozvoje formativního hodnocení ve třídě. Určeno učitelům, kteří chtějí zlepšit své výukové postupy právě technikami formativního hodnocení.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Wiliam, Dylan (Author), Leahy, Siobhán (Author)
Corporate Author: Lingea (firma) (Translator)
Format: Book
Language: Czech
Published: [Praha] : ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, z.s., [2016]
Edition: Druhé revidované vydání
Subjects:
ISBN: 9788090608276
Physical Description: xxvi, 243 stran : ilustrace ; 26 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03160nam a2200709 i 4500
001 90004
003 CZ ZlUTB
005 20190826012956.0
007 ta
008 180116t20162016xr a f f 001 0 cze
015 |a cnb002970263 
020 |a 9788090608276  |q (EDUkační LABoratoř ;  |q brožováno) 
040 |a BOA001  |b cze  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 37.09  |x Organizace výuky a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.091.26/27  |2 MRF 
080 |a 37.091.3  |2 MRF 
080 |a 373.3  |2 MRF 
080 |a 373.5/.6+377.1/.3  |2 MRF 
080 |a 37.011/.012  |2 MRF 
080 |a 37.091.26  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
080 |a (049.5)  |2 MRF 
100 1 |a Wiliam, Dylan  |7 jcu2015855154  |4 aut 
240 1 0 |a Embedding formative assessment.  |l Česky 
245 1 0 |a Zavádění formativního hodnocení :  |b praktické techniky pro základní a střední školy /  |c Dylan Wiliam, Siobhán Leahyová ; z anglického originálu Embedding formative assessment ... přeložila společnost Lingea, s.r.o. 
250 |a Druhé revidované vydání 
264 1 |a [Praha] :  |b ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, z.s.,  |c [2016] 
264 4 |c ©2016 
300 |a xxvi, 243 stran :  |b ilustrace ;  |c 26 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 |a Text se zaměřuje na praktické aspekty realizace a udržení rozvoje formativního hodnocení ve třídě. Určeno učitelům, kteří chtějí zlepšit své výukové postupy právě technikami formativního hodnocení. 
650 0 7 |a formativní hodnocení  |7 ph934722  |2 czenas 
650 0 7 |a vyučovací metody  |7 ph127294  |2 czenas 
650 0 7 |a základní školy  |7 ph116795  |2 czenas 
650 0 7 |a střední školy  |7 ph116320  |2 czenas 
650 0 7 |a pedagogická evaluace  |7 ph115701  |2 czenas 
650 0 7 |a sebehodnocení žáků  |7 ph731015  |2 czenas 
650 0 9 |a formative assessment  |2 eczenas 
650 0 9 |a teaching methods  |2 eczenas 
650 0 9 |a elementary schools  |2 eczenas 
650 0 9 |a secondary schools  |2 eczenas 
650 0 9 |a educational evaluation  |2 eczenas 
650 0 9 |a self-rating of school children  |2 eczenas 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |2 czenas 
655 7 |a dotazníky  |7 fd200805  |2 czenas 
655 9 |a methodological manuals  |2 eczenas 
655 9 |a questionnaires  |2 eczenas 
700 1 |a Leahy, Siobhán  |7 ola2016931940  |4 aut 
710 2 |a Lingea (firma)  |7 ko2003165020  |4 trl 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Nakladatelství Martina Romana 
928 9 |a EDUkační LABoratoř 
992 |a BK  |b SK  |d 1 
993 |a 201804  |b 22 
998 |a 007670719 
999 |c 90004  |d 90004 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 37WILLIAMD  |7 0  |8 BOOK  |9 146898  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2018-04-27  |o 37/WILLIAM,D.  |p 420010174989  |r 2019-08-26  |v 299.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 37WILLIAMD  |7 0  |8 BOOK  |9 146899  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2018-04-27  |l 13  |m 12  |o 37/WILLIAM,D.  |p 420010174990  |q 2024-04-17  |r 2024-03-05  |s 2024-03-05  |v 299.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 04