Zvuky v reklamě

Autorka téma podává v promyšleně strukturované podobě. V úvodních kapitolách přehledně rozpracovává jednotlivé složky hudebního materiálu a sleduje zvukové charakteristiky hudebního, verbálního a pěveckého projevu při jejich použití v reklamě. Zabývá se komunikačními modely v mediální sféře, pojmem...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rafajová, Andrea, 1973- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2017
Subjects:
ISBN: 9788073806736
Physical Description: 343 stran : ilustrace (převážně barevné), noty, faksimile ; 23 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03037nam a2200517 i 4500
001 89961
003 CZ ZlUTB
005 20240829162835.0
007 ta
008 171107s2017 xr agh f 001 0 cze
015 |a cnb002953743 
020 |a 9788073806736  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)1022791356 
040 |a ABA001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng  |b ger 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 659.1:78  |2 MRF 
080 |a 316.772.2  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Rafajová, Andrea,  |d 1973-  |7 jo2018976945  |4 aut 
245 1 0 |a Zvuky v reklamě /  |c Andrea Rafajová 
264 1 |a Plzeň :  |b Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o.,  |c 2017 
300 |a 343 stran :  |b ilustrace (převážně barevné), noty, faksimile ;  |c 23 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky 
520 |a Autorka téma podává v promyšleně strukturované podobě. V úvodních kapitolách přehledně rozpracovává jednotlivé složky hudebního materiálu a sleduje zvukové charakteristiky hudebního, verbálního a pěveckého projevu při jejich použití v reklamě. Zabývá se komunikačními modely v mediální sféře, pojmem reklamy i historickým vývojem hudební struktury v reklamě od dob němého filmu až po současnost. V závěrečných kapitolách je zkoumána hudba a manipulace hudbou a její psychologická účinnost v reklamě. V textu je použita řada tabulek, ilustrací i notových příkladů, seznam literatury a věcný i jmenný rejstřík. 
520 |a Publikace analyzuje mnohostranné aspekty využití zvuku a hudby v marketingové komunikaci a ozřejmuje způsoby práce s hudebními strukturami a zvukovými aspekty verbálního podání v rozhlasové, televizní a filmové reklamě. 
546 |a České, anglické a německé resumé 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
650 0 7 |a hudba v reklamě  |7 ph791209  |2 czenas 
650 0 7 |a verbální komunikace  |7 ph116565  |2 czenas 
650 0 9 |a advertising  |2 eczenas 
650 0 9 |a music in advertising  |2 eczenas 
650 0 9 |a verbal communication  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 5 
998 |a 007664700 
999 |c 89961  |d 89961 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659RAFAJOVÁA  |7 0  |8 BOOK  |9 146831  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2018-04-24  |o 659/RAFAJOVÁ,A.  |p 420010174884  |r 2019-08-26  |v 420.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 659RAFAJOVÁA  |7 0  |8 BOOK  |9 146832  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2018-04-24  |l 11  |m 10  |o 659/RAFAJOVÁ,A.  |p 420010174885  |r 2024-02-26  |s 2023-11-29  |v 420.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659RAFAJOVÁA  |7 0  |8 BOOK  |9 146833  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2018-04-24  |l 14  |m 10  |o 659/RAFAJOVÁ,A.  |p 420010174886  |q 2025-01-06  |r 2024-11-25  |s 2024-11-25  |v 420.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 04