Zvuky v reklamě

Autorka téma podává v promyšleně strukturované podobě. V úvodních kapitolách přehledně rozpracovává jednotlivé složky hudebního materiálu a sleduje zvukové charakteristiky hudebního, verbálního a pěveckého projevu při jejich použití v reklamě. Zabývá se komunikačními modely v mediální sféře, pojmem...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Rafajová, Andrea, 1973- (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2017
Subjects
ISBN9788073806736
Physical Description343 stran : ilustrace (převážně barevné), noty, faksimile ; 23 cm

Cover

More Information
Summary:Autorka téma podává v promyšleně strukturované podobě. V úvodních kapitolách přehledně rozpracovává jednotlivé složky hudebního materiálu a sleduje zvukové charakteristiky hudebního, verbálního a pěveckého projevu při jejich použití v reklamě. Zabývá se komunikačními modely v mediální sféře, pojmem reklamy i historickým vývojem hudební struktury v reklamě od dob němého filmu až po současnost. V závěrečných kapitolách je zkoumána hudba a manipulace hudbou a její psychologická účinnost v reklamě. V textu je použita řada tabulek, ilustrací i notových příkladů, seznam literatury a věcný i jmenný rejstřík.
Publikace analyzuje mnohostranné aspekty využití zvuku a hudby v marketingové komunikaci a ozřejmuje způsoby práce s hudebními strukturami a zvukovými aspekty verbálního podání v rozhlasové, televizní a filmové reklamě.
Bibliography:Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN:9788073806736
Physical Description:343 stran : ilustrace (převážně barevné), noty, faksimile ; 23 cm