Zvuky v reklamě

Autorka téma podává v promyšleně strukturované podobě. V úvodních kapitolách přehledně rozpracovává jednotlivé složky hudebního materiálu a sleduje zvukové charakteristiky hudebního, verbálního a pěveckého projevu při jejich použití v reklamě. Zabývá se komunikačními modely v mediální sféře, pojmem...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rafajová, Andrea, 1973- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2017
Subjects:
ISBN: 9788073806736
Physical Description: 343 stran : ilustrace (převážně barevné), noty, faksimile ; 23 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Autorka téma podává v promyšleně strukturované podobě. V úvodních kapitolách přehledně rozpracovává jednotlivé složky hudebního materiálu a sleduje zvukové charakteristiky hudebního, verbálního a pěveckého projevu při jejich použití v reklamě. Zabývá se komunikačními modely v mediální sféře, pojmem reklamy i historickým vývojem hudební struktury v reklamě od dob němého filmu až po současnost. V závěrečných kapitolách je zkoumána hudba a manipulace hudbou a její psychologická účinnost v reklamě. V textu je použita řada tabulek, ilustrací i notových příkladů, seznam literatury a věcný i jmenný rejstřík.
Publikace analyzuje mnohostranné aspekty využití zvuku a hudby v marketingové komunikaci a ozřejmuje způsoby práce s hudebními strukturami a zvukovými aspekty verbálního podání v rozhlasové, televizní a filmové reklamě.
Bibliography: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN: 9788073806736