Základy marketingu

Kniha vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně, čtivě a dokládá je množstvím praktických příkladů.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Karlíček, Miroslav, 1979- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada, 2018
Edition: 2., přepracované a rozšířené vydání
Subjects:
ISBN: 9788024758695
Physical Description: 285 stran : ilustrace ; 24 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03106nam a2200469 i 4500
001 89719
003 CZ ZlUTB
005 20190826012918.0
007 ta
008 180129s2018 xr a f 000 0 cze d
015 |a cnb002962423 
020 |a 9788024758695  |q (brožováno) :  |c Kč 298,00 
040 |a KLG001  |b cze  |d BOA001  |e rda 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
100 1 |a Karlíček, Miroslav,  |d 1979-  |7 vse2010558291  |4 aut 
245 1 0 |a Základy marketingu /  |c Miroslav Karlíček a kolektiv 
250 |a 2., přepracované a rozšířené vydání 
264 1 |a Praha :  |b Grada,  |c 2018 
300 |a 285 stran :  |b ilustrace ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 |a Kniha vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně, čtivě a dokládá je množstvím praktických příkladů. 
520 |a Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci, targetingu, značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu - produktu, ceně, komunikaci a dostupnosti. Zmiňuje také roli marketéra ve firmě. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |2 czenas 
655 9 |a collective monographs  |2 eczenas 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Grada Publishing 
992 |a BK  |b SK  |d 21 
993 |a 201803  |b 4 
998 |a 007671395 
999 |c 89719  |d 89719 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138KARLÍČEKM  |7 0  |8 BOOK  |9 146441  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2018-03-27  |l 5  |m 1  |o 339.138/KARLÍČEK,M.  |p 420010174642  |r 2023-01-04  |s 2022-12-14  |v 298.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138KARLÍČEKM  |7 0  |8 BOOK  |9 146442  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2018-03-27  |l 39  |m 16  |o 339.138/KARLÍČEK,M.  |p 420010174643  |q 2024-04-26  |r 2024-03-27  |s 2024-03-27  |v 298.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138KARLÍČEKM  |7 0  |8 BOOK  |9 146443  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2018-03-27  |l 30  |m 16  |o 339.138/KARLÍČEK,M.  |p 420010174644  |q 2024-05-09  |r 2024-03-13  |s 2024-03-13  |v 298.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138KARLÍČEKM  |7 0  |8 BOOK  |9 146444  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 012  |d 2018-03-27  |l 1  |m 2  |o 339.138/KARLÍČEK,M.  |p 420010174645  |q 2025-12-31  |r 2019-08-26  |v 298.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 08 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 339138KARLÍČEKM  |7 0  |8 BOOK  |9 171794  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 010  |d 2022-12-13  |l 1  |m 1  |o 339.138/KARLÍČEK,M.  |p 420010191730  |q 2028-12-31  |r 2022-12-15  |s 2022-12-15  |v 298.00  |w 2022-12-13  |x N:nákup;  |y 08