Základy marketingu

Kniha vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně, čtivě a dokládá je množstvím praktických příkladů.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Karlíček, Miroslav, 1979- (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Praha : Grada, 2018
Edition2., přepracované a rozšířené vydání
Subjects
ISBN9788024758695
Physical Description285 stran : ilustrace ; 24 cm

Cover

More Information
Summary:Kniha vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně, čtivě a dokládá je množstvím praktických příkladů.
Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci, targetingu, značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu - produktu, ceně, komunikaci a dostupnosti. Zmiňuje také roli marketéra ve firmě. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Bibliography:Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN:9788024758695
Physical Description:285 stran : ilustrace ; 24 cm