Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie

Publikace si klade za cíl přiblížit rodičům i starším žákům, v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení (SPU), do jakých oblastí se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Krejčová, Lenka (Editor), Hladíková, Zuzana, 1982- (Editor), Šemberová, Kamila (Author), Balharová, Kamila (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : Edika, 2018
Edition: 2., aktualizované vydání
Series: Rádce pro rodiče a učitele
Subjects:
ISBN: 9788026612193
Physical Description: 248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03456nam a2200577 i 4500
001 89636
003 CZ ZlUTB
005 20240829162714.0
007 ta
008 180115s2018 xr a e f 000 0 cze
015 |a cnb002969988 
020 |a 9788026612193  |q (brožováno) :  |c Kč 249,00 
040 |a OLA001  |b cze  |e rda 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 616.89-008.43  |2 MRF 
080 |a 37.04  |2 MRF 
080 |a 376  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Krejčová, Lenka  |7 ola2007404845  |4 aut  |4 edt 
245 1 0 |a Specifické poruchy učení :  |b dyslexie, dysgrafie, dysortografie /  |c Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová, Kamila Šemberová, Kamila Balharová 
246 3 0 |a Dyslexie, dysgrafie, dysortografie 
250 |a 2., aktualizované vydání 
264 1 |a Brno :  |b Edika,  |c 2018 
300 |a 248 stran :  |b ilustrace (převážně barevné) ;  |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Rádce pro rodiče a učitele 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 |a Publikace si klade za cíl přiblížit rodičům i starším žákům, v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení (SPU), do jakých oblastí se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat. 
520 |a V úvodní části jsou zmíněny základní symptomy, nejčastěji uváděné příčiny vzniku obtíží a související témata. Těžiště knihy spočívá v konkrétních doporučeních a námětech na postupy práce s dětmi i dospívajícími v domácím i školním prostředí, které je vhodné účinně využívat pro zmírnění SPU či jejich kompenzaci. Vybrané kapitoly se také stručně věnují vysvětlení stávající legislativy a psychologických a speciálně pedagogických postupů, s nimiž se rodiče mohou setkat v poradenských zařízeních. Dále jsou zaměřeny na způsoby práce v domácím prostředí, ale také při výuce ve škole, a to především v tom smyslu, aby rodiče chápali, co mohou očekávat od učitelů a co mohou pro své potomky žádat. Texty jsou doplněny stručnými případovými studiemi a také konkrétními tipy na pracovní listy a další pomůcky, které lze při práci s dětmi a dospívajícími využít. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
650 0 7 |a specifické poruchy učení  |7 ph125888  |2 czenas 
650 0 7 |a speciální vzdělávací potřeby  |7 ph754025  |2 czenas 
650 0 7 |a speciální pedagogika  |7 ph116230  |2 czenas 
650 0 7 |a výchova a vzdělávání  |7 ph127419  |2 czenas 
650 0 9 |a learning disabilities  |2 eczenas 
650 0 9 |a special educational needs  |2 eczenas 
650 0 9 |a special education  |2 eczenas 
650 0 9 |a education  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks and manuals  |2 eczenas 
700 1 |a Hladíková, Zuzana,  |d 1982-  |7 osa2014851603  |4 aut  |4 edt 
700 1 |a Šemberová, Kamila  |7 skuk0005492  |4 aut 
700 1 |a Balharová, Kamila  |7 js20090430001  |4 aut 
830 0 |a Rádce pro rodiče a učitele 
910 |a ZLD002 
928 9 |a Albatros Media - Edika 
992 |a BK  |b SK 
998 |a 007670684 
999 |c 89636  |d 89636 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 376SPECIFICKÉ  |7 0  |8 BOOK  |9 146326  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2018-03-15  |l 1  |o 376/SPECIFICKÉ  |p 420010174556  |r 2021-03-15  |s 2021-03-04  |v 249.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 01