Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie

Publikace si klade za cíl přiblížit rodičům i starším žákům, v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení (SPU), do jakých oblastí se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Krejčová, Lenka (Editor), Hladíková, Zuzana, 1982- (Editor), Šemberová, Kamila (Author), Balharová, Kamila (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : Edika, 2018
Edition: 2., aktualizované vydání
Series: Rádce pro rodiče a učitele
Subjects:
ISBN: 9788026612193
Physical Description: 248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Publikace si klade za cíl přiblížit rodičům i starším žákům, v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení (SPU), do jakých oblastí se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat.
V úvodní části jsou zmíněny základní symptomy, nejčastěji uváděné příčiny vzniku obtíží a související témata. Těžiště knihy spočívá v konkrétních doporučeních a námětech na postupy práce s dětmi i dospívajícími v domácím i školním prostředí, které je vhodné účinně využívat pro zmírnění SPU či jejich kompenzaci. Vybrané kapitoly se také stručně věnují vysvětlení stávající legislativy a psychologických a speciálně pedagogických postupů, s nimiž se rodiče mohou setkat v poradenských zařízeních. Dále jsou zaměřeny na způsoby práce v domácím prostředí, ale také při výuce ve škole, a to především v tom smyslu, aby rodiče chápali, co mohou očekávat od učitelů a co mohou pro své potomky žádat. Texty jsou doplněny stručnými případovými studiemi a také konkrétními tipy na pracovní listy a další pomůcky, které lze při práci s dětmi a dospívajícími využít. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Bibliography: Obsahuje bibliografii
ISBN: 9788026612193