Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole
Devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum "problémového chování" (nejen) ve škole.
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Czech |
Published: |
V Praze :
Pasparta,
2017
|
Edition: | Vydání první |
Subjects: | |
ISBN: | 9788088163725 |
Physical Description: | 135 stran : ilustrace ; 21 cm |
LEADER | 02977nam a2200541 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 89006 | ||
003 | CZ ZlUTB | ||
005 | 20240829162458.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 171012s2017 xr a e f 000 0 cze | ||
015 | |a cnb002941160 | ||
020 | |a 9788088163725 |q (brožováno) | ||
040 | |a BOA001 |b cze |d ABA001 |e rda | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 373.3.011.3-052-056.49 |2 MRF | ||
080 | |a 616.89-008.447 |2 MRF | ||
080 | |a 376.1-056.49 |2 MRF | ||
080 | |a 159.923.35 |2 MRF | ||
080 | |a (078.7) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Divoká, Jana, |d 1975- |7 osa2017967167 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole / |c Jana Divoká a kol. |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a V Praze : |b Pasparta, |c 2017 | |
300 | |a 135 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Obálkový podnázev: z pohledu dítěte, rodiče a učitele | ||
500 | |a Terminologický slovník | ||
504 | |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy | ||
520 | |a Devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum "problémového chování" (nejen) ve škole. | ||
520 | |a Prostřednictvím těchto příběhů se autoři snaží naznačit, v jakých směrech mohou různé druhy "problémového chování" ovlivňovat život dítěte, jeho rodiny a lidí, kteří se podílejí na jeho vzdělávání. Zároveň deklarují přesvědčení, že si každé dítě zaslouží naši podporu a žádná situace není tak špatná, abychom v ní nemohli najít alespoň špetku naděje na možné řešení. Každý příběh je vyprávěn ze tří různých perspektiv (dítěte samotného, rodiče a učitele). Za příběh jsou vždy řazeny otázky pro rodiče a vychovatele a tipy, které mohou pomoci nalézt řešení dané situace. Na závěr najdeme pohled odborníka a ukázky konkrétních aktivit ve škole i doma. Nakladatelská anotace. | ||
650 | 0 | 7 | |a problémoví žáci |7 ph274386 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a poruchy chování |7 ph124386 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a etopedie |7 ph120024 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a sebeúcta |7 ph441064 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a problem pupils |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a behavioral disorders |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a education of problem children |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a self-esteem |2 eczenas |
655 | 7 | |a případové studie |7 fd133208 |2 czenas | |
655 | 9 | |a case studies |2 eczenas | |
910 | |a ZLD002 | ||
992 | |a BK |b SK |d 4 | ||
998 | |a 007570120 | ||
999 | |c 89006 |d 89006 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 376DIVOKÁJ |7 0 |8 BOOK |9 145467 |a UTBZL |b UTBZL |c 005 |d 2018-01-03 |o 376/DIVOKÁ,J. |p 420010173223 |r 2019-08-26 |v 270.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; |y 01 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 376DIVOKÁJ |7 0 |8 BOOK |9 145468 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2018-01-03 |l 16 |m 8 |o 376/DIVOKÁ,J. |p 420010173224 |q 2024-12-09 |r 2024-10-11 |s 2024-10-11 |v 270.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; |y 04 |