Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole

Devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum "problémového chování" (nejen) ve škole.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Divoká, Jana, 1975- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: V Praze : Pasparta, 2017
Edition: Vydání první
Subjects:
ISBN: 9788088163725
Physical Description: 135 stran : ilustrace ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02977nam a2200541 i 4500
001 89006
003 CZ ZlUTB
005 20240829162458.0
007 ta
008 171012s2017 xr a e f 000 0 cze
015 |a cnb002941160 
020 |a 9788088163725  |q (brožováno) 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001  |e rda 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 373.3.011.3-052-056.49  |2 MRF 
080 |a 616.89-008.447  |2 MRF 
080 |a 376.1-056.49  |2 MRF 
080 |a 159.923.35  |2 MRF 
080 |a (078.7)  |2 MRF 
100 1 |a Divoká, Jana,  |d 1975-  |7 osa2017967167  |4 aut 
245 1 0 |a Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole /  |c Jana Divoká a kol. 
250 |a Vydání první 
264 1 |a V Praze :  |b Pasparta,  |c 2017 
300 |a 135 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Obálkový podnázev: z pohledu dítěte, rodiče a učitele 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy 
520 |a Devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum "problémového chování" (nejen) ve škole. 
520 |a Prostřednictvím těchto příběhů se autoři snaží naznačit, v jakých směrech mohou různé druhy "problémového chování" ovlivňovat život dítěte, jeho rodiny a lidí, kteří se podílejí na jeho vzdělávání. Zároveň deklarují přesvědčení, že si každé dítě zaslouží naši podporu a žádná situace není tak špatná, abychom v ní nemohli najít alespoň špetku naděje na možné řešení. Každý příběh je vyprávěn ze tří různých perspektiv (dítěte samotného, rodiče a učitele). Za příběh jsou vždy řazeny otázky pro rodiče a vychovatele a tipy, které mohou pomoci nalézt řešení dané situace. Na závěr najdeme pohled odborníka a ukázky konkrétních aktivit ve škole i doma. Nakladatelská anotace. 
650 0 7 |a problémoví žáci  |7 ph274386  |2 czenas 
650 0 7 |a poruchy chování  |7 ph124386  |2 czenas 
650 0 7 |a etopedie  |7 ph120024  |2 czenas 
650 0 7 |a sebeúcta  |7 ph441064  |2 czenas 
650 0 9 |a problem pupils  |2 eczenas 
650 0 9 |a behavioral disorders  |2 eczenas 
650 0 9 |a education of problem children  |2 eczenas 
650 0 9 |a self-esteem  |2 eczenas 
655 7 |a případové studie  |7 fd133208  |2 czenas 
655 9 |a case studies  |2 eczenas 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 4 
998 |a 007570120 
999 |c 89006  |d 89006 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 376DIVOKÁJ  |7 0  |8 BOOK  |9 145467  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2018-01-03  |o 376/DIVOKÁ,J.  |p 420010173223  |r 2019-08-26  |v 270.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 376DIVOKÁJ  |7 0  |8 BOOK  |9 145468  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2018-01-03  |l 16  |m 8  |o 376/DIVOKÁ,J.  |p 420010173224  |q 2024-12-09  |r 2024-10-11  |s 2024-10-11  |v 270.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 04