Dítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování
Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství. Měla by vést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím, jak je zkvalitnit. Autoři v knize představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové trendy v...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Czech |
Published: |
Praha :
Portál,
2015
|
Edition: | Třetí vydání |
Series: | Pedagogická praxe (Portál)
|
Subjects: | |
ISBN: | 9788026209010 |
Physical Description: | 232 stran : ilustrace ; 23 cm |
LEADER | 03024nam a2200529 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 88689 | ||
003 | CZ ZlUTB | ||
005 | 20240829162346.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 150409s2015 xr a f 001 0 cze | ||
015 | |a cnb002692088 | ||
020 | |a 9788026209010 |q (brožováno) | ||
035 | |a (OCoLC)913564148 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d OLA001 |e rda | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 51 |2 MRF | ||
080 | |a 37.016.026 |2 MRF | ||
080 | |a 37.013 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Hejný, Milan, |d 1936- |7 jk01040589 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Dítě, škola a matematika : |b konstruktivistické přístupy k vyučování / |c Milan Hejný, František Kuřina |
250 | |a Třetí vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2015 | |
300 | |a 232 stran : |b ilustrace ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a PP : pedagogická praxe | |
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky | ||
520 | |a Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství. Měla by vést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím, jak je zkvalitnit. Autoři v knize představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové trendy v pedagogice a psychologii. Ukazují, jakým způsobem probíhá u žáků poznávací proces, jakým způsobem ho ovlivnuje osobnost učitele i samotného žáka nebo sociální klima ve třídě. Vysvětlují vztah mezi realitou a jejím obrazem v myšlení žáka a v učivu. Srovnávají současný transmisivní způsob vyučování s moderním vyučováním konstruktivním. A právě na vyučování matematice a na řadě příběhů z praxe formulují zajímavě a srozumitelně zásady didaktického konstruktivismu. | ||
520 | |a Zásady didaktického konstruktivismu ilustrované na vyučování matematice. | ||
650 | 0 | 7 | |a matematika |7 ph117231 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a předmětová didaktika |7 ph162893 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a konstruktivistická pedagogika |7 ph114972 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a mathematics |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teaching school subjects |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a constructivist education |2 eczenas |
655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |2 czenas | |
655 | 9 | |a monographs |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Kuřina, František, |d 1932- |7 jk01071035 |4 aut | |
830 | 0 | |a Pedagogická praxe (Portál) | |
910 | |a ZLD002 | ||
992 | |a BK |b SK |d 2 | ||
998 | |a 006642879 | ||
999 | |c 88689 |d 88689 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 37HEJNÝM |7 0 |8 BOOK |9 144855 |a UTBZL |b UTBZL |c 005 |d 2017-10-31 |l 1 |m 1 |o 37/HEJNÝ,M. |p 420010172251 |r 2022-05-31 |v 309.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; Převod FHS: Lukášová, Hana, 31.5.2022 |y 01 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 37HEJNÝM |7 0 |8 BOOK |9 144856 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2018-12-20 |l 13 |m 8 |o 37/HEJNÝ,M. |p 420010177791 |q 2025-03-10 |r 2024-12-13 |s 2024-12-13 |v 309.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; Převod FHS: Lukášová, Hana, 31.5.2022 |y 04 |