Asistent pedagoga a dítě se zrakovým postižením
Odpovídá mimo jiné na některé z následujících otázek - Kdy nastane při vzdělávání situace, kterou je vhodné řešit pomocí podpory asistentem pedagoga? Jak tuto podporu poskytovat? Jaká jsou specifika komunikace se žákem se zrakovým postižením, ale i jeho rodiči? Jak pomoci žákovi při používání kompen...
Saved in:
| Main Authors | , |
|---|---|
| Format | Book |
| Language | Czech |
| Published |
Praha :
Pasparta,
[2017]
|
| Edition | Vydání první |
| Subjects | |
| ISBN | 9788088163619 |
| Physical Description | 116 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm |
| Summary: | Odpovídá mimo jiné na některé z následujících otázek - Kdy nastane při vzdělávání situace, kterou je vhodné řešit pomocí podpory asistentem pedagoga? Jak tuto podporu poskytovat? Jaká jsou specifika komunikace se žákem se zrakovým postižením, ale i jeho rodiči? Jak pomoci žákovi při používání kompenzačních pomůcek? Publikace je určena nejen pro asistenty pedagoga, ale i pro učitele a další pedagogické pracovníky, kteří se ve svých třídách setkají se žáky se zrakovým postižením. V textu najdou mnoho metodických doporučení vycházejících z praktických zkušeností autorek. Kniha může být inspirací i pro rodiče těchto dětí. Nakladatelská anotace. Publikace seznamuje čtenáře s postupy při vzdělávání dětí a žáků se zrakovým postižením a podrobně popisuje podporu asistentem pedagoga. |
|---|---|
| Audience: | Pro asistenty pedagoga |
| Bibliography: | Obsahuje bibliografii |
| ISBN: | 9788088163619 |
| Physical Description: | 116 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm |