Myšlenkový graf
První část přibližuje základní prvky myšlenkového grafu, který vychází z myšlenkových map. V následující části najdeme rady, jak myšlenkový graf můžeme využít v různých oblastech (např. učení, komunikace s naším okolím, organizace času nebo nalezení smysluplného života)....
Saved in:
Main Authors: | , , |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Book |
Language: | Czech |
Published: |
Praha :
BizBooks,
2017
|
Edition: | V nakladatelství BizBooks vydání 1. |
Subjects: | |
ISBN: | 9788026506201 978-80-2650-620-1 : |
Physical Description: | 195 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 23 cm |
LEADER | 02864nam a2200673 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 88392 | ||
003 | CZ ZlUTB | ||
005 | 20220513113130.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 170613s2017 xr a e f 000 0 cze | ||
999 | |c 88392 |d 88392 | ||
015 | |a cnb002903079 | ||
020 | |a 9788026506201 |q (brožováno) |z 978-80-2650-620-1 : |c Kč 349,00 | ||
040 | |a OLA001 |b cze |d ABA001 |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
072 | 7 | |a 159.95 |x Vyšší duševní procesy |2 Konspekt |9 17 | |
080 | |a 159.95:003.63 |2 MRF | ||
080 | |a 612.82 |2 MRF | ||
080 | |a 159.953 |2 MRF | ||
080 | |a 159.953.5 |2 MRF | ||
080 | |a 159.954 |2 MRF | ||
080 | |a 17.024.4 |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Buzan, Tony, |d 1942- |7 jn19990001255 |4 aut | |
240 | 1 | 0 | |a Most important graph in the world. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Myšlenkový graf / |c Tony Buzan a Jennifer Goddard & Jorge Castaneda ; překlad: Johana Eliášová |
250 | |a V nakladatelství BizBooks vydání 1. | ||
264 | 1 | |a Praha : |b BizBooks, |c 2017 | |
300 | |a 195 stran : |b ilustrace (převážně barevné) ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Přeloženo z angličtiny | ||
500 | |a Obálkový podnázev: jak radikálně zvýšit výkon vašeho mozku | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | |a První část přibližuje základní prvky myšlenkového grafu, který vychází z myšlenkových map. V následující části najdeme rady, jak myšlenkový graf můžeme využít v různých oblastech (např. učení, komunikace s naším okolím, organizace času nebo nalezení smysluplného života). | ||
520 | |a Rady, jak zlepšit činnost mozku pomocí tzv. myšlenkového grafu. | ||
650 | 0 | 7 | |a myšlenkové mapy |7 ph661767 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a mozek |7 ph123008 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a trénink paměti |7 ph136760 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a učení |7 ph126979 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a představivost |7 ph234789 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a úspěch |7 ph128351 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a mind maps |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a brain |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a memory training |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a learning |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a imagination |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a success |2 eczenas |
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |2 czenas | |
655 | 9 | |a handbooks and manuals |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Goddard, Jennifer |7 ola2017956914 |4 aut | |
700 | 1 | |a Castañeda, Jorge |7 ola2017956933 |4 aut | |
700 | 1 | |a Tkáčová, Johana, |d 1990- |7 hka2015865980 |4 trl | |
910 | |a ZLD002 | ||
942 | |2 udc | ||
992 | |a BK |b SK | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 15BUZANT |7 0 |8 BOOK |9 144394 |a UTBZL |b UTBZL |c 005 |d 2017-09-08 |o 15/BUZAN,T. |p 420010171306 |r 2019-08-26 |v 349.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; |y 01 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 15BUZANT |7 0 |8 BOOK |9 144395 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2017-09-08 |l 1 |m 3 |o 15/BUZAN,T. |p 420010171307 |r 2020-01-07 |v 349.00 |w 2019-08-26 |x N:nákup; |y 04 |