catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Městský marketing - analýza mě...
Description
Městský marketing - analýza městského marketingu ve městech Brně a Zlíně bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
PROCHÁZKOVÁ, Martina
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
2000
Subjects:
e00
teritoriální marketing
Brno (Česko)
Zlín (Česko)
bakalářská práce
Physical Description:
49 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Teoretické otázky regionálneho a mestského marketingu
by: Pauličková, Renáta
Published: (2005)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt využití nástrojů regionálního marketingu pro rozvoj Zlínského kraje v konkurenčním prostředí okolních regionů diplomová práce
by: Jirsák, Milan
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Specifika regionální PR agentury (Public Relations Public Relations agentury) bakalářská práce
by: TARABUSOVÁ, Zuzana
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt realizace regionálního informačního serveru Zlín 2000 pro firmu Nexnet diplomová práce
by: Rozsypal, Zbyněk
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Využití nástrojů regionálního marketingu pro projekt zlepšení vybraných ukazatelů zlínského okresu diplomová práce
by: Faltýnková, Martina
Published: (2001)
×
Loading...