Marketing for tourism

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holloway, J. Christopher, 1934- (Author)
Format: Book
Language: English
Published: Harlow : Prentice Hall Financial Times, 2004
Edition: Fourth edition
Subjects:
ISBN: 0273682296
Physical Description: xvii, 510 stran, 16 nečíslovaných stran příloh : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01740cam a2200469 i 4500
001 88364
003 CZ ZlUTB
005 20190826012611.0
007 ta
008 040227s2004 xxkaf e p 001 0 eng d
020 |a 0273682296  |q (brožováno) 
040 |a BDS  |b cze  |d UkOxU  |d ZLD002  |e rda 
072 7 |a 338.3/.4  |x Hospodářská a výrobní odvětví  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 338.48  |2 MRF 
080 |a 338.487:658.8  |2 MRF 
080 |a (075)  |2 MRF 
080 |a (078.7)  |2 MRF 
100 1 |a Holloway, J. Christopher,  |d 1934-  |7 utb2010557560  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing for tourism /  |c J. Christopher Holloway 
250 |a Fourth edition 
264 1 |a Harlow :  |b Prentice Hall Financial Times,  |c 2004 
300 |a xvii, 510 stran, 16 nečíslovaných stran příloh :  |b ilustrace (převážně barevné) ;  |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
650 0 7 |a cestovní ruch  |7 ph119113  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing cestovního ruchu  |7 ph572637  |2 czenas 
650 0 9 |a tourism  |2 eczenas 
650 0 9 |a tourism marketing  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice  |7 fd133770  |2 czenas 
655 7 |a případové studie  |7 fd133208  |2 czenas 
655 9 |a textbooks  |2 eczenas 
655 9 |a case studies  |2 eczenas 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
993 |a 201709  |b 4 
993 |a 201709  |b 22 
998 |a 003173304 
999 |c 88364  |d 88364 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 338HOLLOWAYJCH  |7 0  |8 BOOK  |9 144359  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2017-09-07  |l 1  |o 338/HOLLOWAY,J.CH.  |p 420010171631  |r 2021-03-26  |s 2021-03-03  |v 1440.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 01