catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Analýza postavení marketingu v...
Description
Analýza postavení marketingu ve vybraných firmách bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Okáníková, Silvie
(Dissertant)
Other Authors:
Kloudová, Jitka, 1962-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1999
Subjects:
FAME VUT Zlín
analýza
firmy
MARKETING
bakalářská práce
Physical Description:
55 s., příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Finanční analýza firmy ZPS-Nástrojárna, a.s. bakalářská práce
by: Drga, Michal
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza vnitřního prostředí firmy diplomová práce
by: Rychetský, Aleš
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza informací pro efektivní řízení prodeje výrobní firmy diplomová práce
by: Horáková, Monika
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová strategie pro stavební firmu Jan&CO, spol. s.r.o. bakalářská práce
by: OŠTÁDAL, Miroslav
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Budování firemní sítě pro novou pobočku firmy a její přínosy bakalářská práce
by: Stodůlka, Jiří
Published: (1999)
×
Loading...