Marketingový výzkum

Učebnice přináší základní informace z oblasti marketingového výzkumu - např. smysl marketingového výzkumu, jeho organizace, typologie atd.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čichovský, Ludvík, 1956- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2011
Edition: 2., aktualiz. vyd.
Series: Edice učebních textů. Marketing
Subjects:
ISBN: 9788086730752
Physical Description: 320 s. : il. ; 30 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01698nam a2200421 a 4500
001 86647
003 CZ ZlUTB
005 20240829161808.0
007 ta
008 110923s2011 xr a e p 001 0 cze
015 |a cnb002225274 
020 |a 9788086730752  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)761169634 
040 |a ABA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8:005.52  |2 MRF 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Čichovský, Ludvík,  |d 1956-  |7 jn20000403043  |4 aut 
245 1 0 |a Marketingový výzkum /  |c Ludvík Čichovský 
250 |a 2., aktualiz. vyd. 
260 |a Praha :  |b Vysoká škola ekonomie a managementu,  |c 2011 
300 |a 320 s. :  |b il. ;  |c 30 cm 
490 1 |a Edice učebních textů. Marketing 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 |a Učebnice přináší základní informace z oblasti marketingového výzkumu - např. smysl marketingového výzkumu, jeho organizace, typologie atd. 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing research  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
810 2 |a Vysoká škola ekonomie a managementu.  |t Učební texty.  |p Marketing 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 1 
998 |a 004992944 
999 |c 86647  |d 86647 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 S339138ČICHOVSKÝL  |7 0  |8 BOOK  |9 141736  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 010  |d 2017-01-18  |l 1  |o S339.138/ČICHOVSKÝ,L.  |p 420010169550  |r 2019-08-26  |v 708.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 08