The science teaching efficacy belief instruments (STEBI A and B) : a comprehensive review of methods and findings from 25 years of science education research

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Deehan, James (Author)
Format Book
LanguageEnglish
Published Switzerland : Springer, [2017]
SeriesSpringer briefs in education
Subjects
Online AccessVydavatelská anotace
ISBN9783319424644
ISSN2211-1921
Physical Descriptionix, 86 stran : ilustrace ; 24 cm

Cover

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 86357
003 CZ-ZlUTB
005 20240829161731.0
007 ta
008 160624s2017 sz a f 000 0 eng
020 |a 9783319424644  |q (brožováno) 
040 |a DLC  |b cze  |c DLC  |e rda  |d DLC  |d ZLD002 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.0:5  |2 MRF 
080 |a 37.012  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Deehan, James  |4 aut 
245 1 4 |a The science teaching efficacy belief instruments (STEBI A and B) :  |b a comprehensive review of methods and findings from 25 years of science education research /  |c James Deehan 
264 1 |a Switzerland :  |b Springer,  |c [2017] 
264 4 |c ©2017 
300 |a ix, 86 stran :  |b ilustrace ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Springer briefs in education,  |x 2211-1921 
504 |a Obsahuje bibliografie 
650 0 7 |a přírodovědné vzdělávání  |7 ph344088  |x metody  |2 czenas 
650 0 7 |a pedagogický výzkum  |7 ph124017  |2 czenas 
650 0 9 |a science education  |x methods  |2 eczenas 
650 0 9 |a educational research  |2 eczenas 
655 7 |a studie  |7 fd133597  |2 czenas 
655 9 |a studies  |2 eczenas 
830 0 |a Springer briefs in education 
856 4 2 |3 Vydavatelská anotace  |u https://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy1619/2016945795-d.html 
910 |a ZLD002 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 37DEEHANJ  |7 0  |8 BOOK  |9 141162  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 019  |d 2016-12-15  |l 1  |m 4  |o 37/DEEHAN,J.  |p 420010167810  |q 2026-10-01  |r 2019-08-26 00:00:00  |v 1200.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08 
992 |a BK  |b SK  |d 1 
999 |c 86357  |d 86357