catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Analýza podpory prodeje firmy...
Description
Analýza podpory prodeje firmy Lapek, a.s., v řetězcích supermarketů
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Dráždilová, Marcela
(Dissertant)
Other Authors:
Staňková, Pavla, 1972-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
2002
Subjects:
pekárny
podpora prodeje
potraviny
PRODEJ
supermarkety
řetězce prodejní
Česko
bakalářská práce
Physical Description:
49 listů.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt sales promotion pro vstup nového supermarketu na trh diplomová práce
by: Skalová, Martina
Published: (2001)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Využití prostředků prodeje ve velkém obchodním středisku při sezónní akci bakalářská práce
by: Sobotka, Radek
Published: (2001)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Předpoklady efektivnosti nabídky věrnostních programů pro distributory spotřebního zboží
by: Skalníková, Barbora
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Merchandising - jedna mince o dvou stranách bakalářská práce
by: Drkal, Mirko
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Systém marketingových komunikací ve společnosti Kaufland, v.o.s.
by: Pastrnková, Alena, et al.
Published: (2002)
×
Loading...