LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 85865
003 CZ-ZlUTB
005 20240829161634.0
007 ta
008 160914s2012 xr a f f 000 0 cze d
040 |a ZLD002  |b cze  |e rda 
072 7 |a 159.92  |x Vývojová psychologie. Individuální psychologie  |2 Konspekt  |9 17 
080 |a 159.923  |2 MRF 
080 |a 159.923.2  |2 MRF 
080 |a 373.5.011.3-052  |2 MRF 
080 |a 373.3.011.3-052  |2 MRF 
080 |a 37.015.3  |2 MRF 
080 |a 377.8  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
100 1 |a Blažková, Bohdana  |4 aut 
245 1 0 |a Osobnost a sebepoznání /  |c zpracovaly: Bohdana Blažková, Nataša Gmentová 
264 1 |a Zlín :  |b Krajská pedagogicko-psychologická poradna a Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Zlín,  |c 2012 
300 |a 49 stran :  |b ilustrace ;  |c 30 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Název z obálky 
500 |a Nad názvem: Rozvoj kariérového poradenství, rozšíření nabídky psychologických a speciálně pedagogických služeb pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a mimořádně nadané Projekt CZ.1.07/1.2.00/14.0007(Tvoje budoucnost) 
504 |a Obsahuje bibliografii 
650 0 7 |a psychologie osobnosti  |7 ph115951  |2 czenas 
650 0 7 |a sebepoznání  |7 ph116116  |2 czenas 
650 0 7 |a středoškolští studenti  |7 ph126243  |2 czenas 
650 0 7 |a žáci  |7 ph128055  |2 czenas 
650 0 7 |a pedagogická psychologie  |7 ph124012  |2 czenas 
650 0 7 |a vzdělávání učitelů  |7 ph158324  |2 czenas 
650 0 9 |a psychology of personality  |2 eczenas 
650 0 9 |a self-consciousness  |2 eczenas 
650 0 9 |a secondary school students  |2 eczenas 
650 0 9 |a learners  |2 eczenas 
650 0 9 |a educational psychology  |2 eczenas 
650 0 9 |a teacher education  |2 eczenas 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |2 czenas 
655 9 |a methodological manuals  |2 eczenas 
700 1 |a Gmentová, Nataša  |4 aut 
910 |a ZLD002 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 15BLAŽKOVÁB  |7 0  |8 BOOK  |9 140244  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2016-09-14  |l 0  |o 15/BLAŽKOVÁ,B.  |p 420010166782  |r 2019-08-26 00:00:00  |v 80.00  |x N:dar;  |y 01 
992 |a BK  |b SK 
999 |c 85865  |d 85865