Analýza marketingové strategie firmy Meggle : bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šmerhanová, Vlastimila (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Subjects:
Physical Description: 39 listů, 7 nečíslovaných listů příloh : černobílé ilustrace ; 30 cm

Cover

LEADER 01781ntm a2200421 i 4500
001 84770
003 CZ ZlUTB
005 20240830160049.0
007 ta
008 160317s2005 xr a f 000 0 cze d
040 |a ZLD002  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b ger 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8:005.21  |2 MRF 
080 |a (043)378.22  |2 MRF 
100 1 |a Šmerhanová, Vlastimila  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové strategie firmy Meggle :  |b bakalářská práce /  |c Vlastimila Šmerhanová ; vedoucí bakalářské práce Miloslava Chovancová 
264 0 |c 2005 
300 |a 39 listů, 7 nečíslovaných listů příloh :  |b černobílé ilustrace ;  |c 30 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Studijní obor: 6208R038 Management a ekonomika 
502 |a Bakalářská práce (Bc.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2005 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Německé a české resumé 
610 2 4 |a MEGGLE, s.r.o. Praha 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
650 0 9 |a strategic marketing  |2 eczenas 
655 7 |a bakalářské práce  |7 fd132403  |2 czenas 
655 9 |a bachelor's theses  |2 eczenas 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 dgg 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |c vs 
999 |c 84770  |d 84770 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2005ŠMERHANOVÁV  |7 1  |8 MANUS  |9 138559  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2016-03-17  |o D2005/ŠMERHANOVÁ,V.  |p 420010165583  |r 2019-08-26  |v 100.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk,  |x 20100831  |y 10