catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Marketingový výzkum trhu jako...
Description
Marketingový výzkum trhu jako zdroj informací pro formulaci reklamní koncepce bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
MEISSNER, Ota
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FT UTB,
2001
Subjects:
IRTMK01
koncepce
MARKETING
marketingový výzkum
průzkum trhu
reklama
reklamní
bakalářská práce
Physical Description:
44 s., příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový výzkum trhu jako zdroj informací pro formulaci reklamní koncepce
by: Kubánková, Dita
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Reklamní text na počátku 20. století a v současnosti bakalářská práce
by: ROŽEK, Michal
Published: (2001)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový výzkum trhu
by: Bártová, Hilda, et al.
Published: (1991)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Definování tržní pozice výrobků VITAR v segmentu vitamínových preparátů a doplňků zdravé výživy bakalářská práce
by: ROZEHNALOVÁ, Marcela, et al.
Published: (2001)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Komplexní propagační akce bakalářská práce
by: Bogarová
Published: (2001)
×
Loading...