catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Analýza podmínek pro vznik sou...
Description
Analýza podmínek pro vznik soukromého maloobchodního podniku
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Šiška, Julius
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
1991
Subjects:
e91
maloobchod
PODNIKÁNÍ
Česko
diplomové práce
Physical Description:
52 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt public relations při budování maloobchodního řetězce vybrané české firmy diplomová práce
by: Patáková, Jana
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt zavedení marketingové koncepce řízení tuzemského maloobchodního prodeje ve firmě Novesta spol. s r.o. diplomová práce
by: Smejkal, Aleš
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Základy maloobchodního podnikání
by: Burstiner, Irving
Published: (1991)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza zákaznického chování vzhledem k různým distribučním formám u firmy Baťa bakalářská práce
by: HORSKÝ, Aleš
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Racionalizace tvorby kolekce obuvi s využitím marketingových přístupů
by: Hynčica, Vlastimil
Published: (1991)
×
Loading...