Marketingový výzkum trhu jako zdroj informací pro formulaci reklamní koncepce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kubánková, Dita (Dissertant)
Other Authors: Vítek, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2002
Subjects:
Physical Description: 67 listů, 6 příl.

Cover

LEADER 01185ctm a22003137a 4500
001 8429
003 CZ ZlUTB
005 20240830152626.0
008 020723s2002^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 658.1  |2 v 
080 |a 659  |2 v 
100 1 |a Kubánková, Dita  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový výzkum trhu jako zdroj informací pro formulaci reklamní koncepce  |h [rukopis] /  |c Vypracovala: Dita Kubánková, vedoucí práce: Jaroslav Vítek 
260 |a Zlín,  |c 2002 
300 |a 67 listů, 6 příl. 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 4 |a plastikářství 
650 0 4 |a průzkum trhu 
650 0 4 |a reklama 
650 0 4 |a výrobci 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vítek, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových a sociálních komunikací  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 8429  |d 8429 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002KUBÁNKOVÁD  |7 1  |8 MANUS  |9 14294  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |o D2002/KUBÁNKOVÁ,D.  |p 420019005846  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10