catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Marketingový výzkum trhu jako...
Description
Marketingový výzkum trhu jako zdroj informací pro formulaci reklamní koncepce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Kubánková, Dita
(Dissertant)
Other Authors:
Vítek, Jaroslav
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
2002
Subjects:
marketingový výzkum
plastikářství
průzkum trhu
reklama
výrobci
bakalářská práce
Physical Description:
67 listů, 6 příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový výzkum trhu jako zdroj informací pro formulaci reklamní koncepce bakalářská práce
by: MEISSNER, Ota
Published: (2001)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový výzkum trhu
by: Bártová, Hilda, et al.
Published: (1991)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová analýza trhu s obuví pro diabetiky ve vybraných evropských zemích
by: Juřička, Martin
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový průzkum prodeje obuvi pro diabetiky ve vybraných oblastech USA
by: Bednaříková, Šárka
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza postavení firmy Pipelife-Fatra na trhu plastových potrubních systémů bakalářská práce
by: ŠMÍDOVÁ, Veronika
Published: (2001)
×
Loading...