Marketingové vazby na organizační strukturu ve Fatra, a.s. Napajedla

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hradil, Miloš (Dissertant)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 1993
Subjects:
e93

Cover

LEADER 00874ctm a22002297a 4500
001 8373
003 CZ ZlUTB
005 20190825232326.0
008 950218s1993^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
100 1 |a Hradil, Miloš  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové vazby na organizační strukturu ve Fatra, a.s. Napajedla  |h [rukopis] /  |c Miloš Hradil 
260 |a Zlín,  |c 1993 
650 0 4 |a Fatra (Napajedla, Česko) 
650 0 4 |a e93 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a organizace 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Technologická fakulta ve Zlíně.  |b Institut managementu a ekonomiky  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 8373  |d 8373 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1993HRADILM  |7 0  |8 MANUS  |9 14202  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 3500/D  |o D1993/HRADIL,M.  |p 420010022595  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12