catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Marketingové vazby na organiza...
Description
Marketingové vazby na organizační strukturu ve Fatra, a.s. Napajedla
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Hradil, Miloš
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
1993
Subjects:
Fatra (Napajedla, Česko)
e93
MARKETING
organizace
diplomové práce
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Description not available.
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový průzkum výrobků vyráběných technologií vysokofrekvenčního svařování v a.s. Fatra Napajedla
by: Hrbáčková, Jana
Published: (1993)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zkokonalování systému ekonomického řízení (controllingu) v a. s. Fatra Napajedla diplomová práce
by: Kubínová, Renata
Published: (1995)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Návrh zlepšení personálního řízení a. s. Fatra Napajedla
by: Ostravská, Jana
Published: (1994)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Reengineering průběhu zakázky ve strojírenské výrobě firmy Fatra Napajedla bakalářská práce
by: TYL, Radek
Published: (2001)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Tvorba koncepce firemní propagace u výrobků firmy Fatra Napajedla v závodě 2000 diplomová práce
by: Janota, Erik
Published: (2000)
×
Loading...