catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Marketingové nástroje zvýšení...
Description
Marketingové nástroje zvýšení konkurenceschopnosti firmy M+B, s.r.o. bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Mikulenčák, David
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
2000
Subjects:
M+B
e00
konkurenceschopnost
bakalářská práce
Physical Description:
59 s., příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza vybraných faktorů konkurenceschopnosti OP Prostějov, a.s. bakalářská práce
by: MÜLLER, Radek
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza konkurenceschopnosti cestovní kanceláře Mobas Travel, spol. s r.o. bakalářská práce
by: Sovadinová, Lenka
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zhodnocení přínosu marketingu ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Vetropack Moravia Glass a.s. bakalářská práce
by: RAJSIGLOVÁ, Eva
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Uplatnění marketingu jako dominantního faktoru konkurenceschopnosti v ZPS, a.s. Zlín bakalářská práce
by: TOMANCOVÁ, Dagmar
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Efektivní zahraniční obchod firmy Patria Kobylí, a.s. jako faktor diplomová práce
by: Borovičková, Veronika
Published: (2000)
×
Loading...