Kulturní život a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bačuvčík, Radim, 1975- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Zlín : VeRBuM, 2014
Edition: 1. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788087500538 978-80-904273-53-8
Physical Description: 274 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01807nam a2200505 a 4500
001 83512
003 CZ ZlUTB
005 20190826011533.0
007 ta
008 140725s2014 xr a f 000 0 cze
015 |a cnb002610745 
020 |a 9788087500538  |q (brož.)  |z 978-80-904273-53-8 
035 |a (OCoLC)897868793 
040 |a ABA001  |b cze  |d OLA001 
041 0 |a cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
045 |a y1y1 
072 7 |a 316.7  |x Sociologie kultury. Kulturní život  |2 Konspekt  |9 1 
080 |a 316.7:658.8  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Bačuvčík, Radim,  |d 1975-  |7 mzk2005306721  |4 aut 
245 1 0 |a Kulturní život a my :  |b vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013 /  |c Radim Bačuvčík 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Zlín :  |b VeRBuM,  |c 2014 
300 |a 274 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
500 |a Obálkový podnázev: nákupní chování na trzích kulturních produktů 2013 
500 |a 200 výt. 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
546 |a Anglické resumé 
648 4 |a 2012-2013 
648 7 |a 2011-2020  |7 ch460589  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing kultury  |7 ph490143  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Česko  |y 2011-2020  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing of culture  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z Czechia  |y 2011-2020  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
993 |a 201601  |b 1 
998 |a 006371849 
999 |c 83512  |d 83512 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 3167BAČUVČÍKR  |7 0  |8 BOOK  |9 137278  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2016-01-06  |l 1  |o 316.7/BAČUVČÍK,R.  |p 420010164252  |r 2023-01-06  |s 2022-12-16  |v 200.00  |w 2019-08-26  |x N:dar;  |x 20100831  |y 01