catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Marketingová studie zaměřená k...
Description
Marketingová studie zaměřená k problematice velikostního sortimentu prodávané obuvi diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Elisek, Petr
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
1998
Subjects:
k98m
marketingový výzkum
OBUV
průzkum trhu
sortiment
studie
velikost (biologie)
diplomové práce
Physical Description:
86 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Srovnávací studie hodnocení velikosti nohou pomocí různých metodik diplomová práce
by: Hofírek, Pavel
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza obouvání dětské populace ve vztahu k odpovídající velikosti diplomová práce
by: Zvončáková, Marie
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Studie vlivů vybraných faktorů na velikost lokálních tlaků mezi nohou a stélkou obuvi diplomová práce
by: Šimáková, Markéta
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Particle Size Analysis
by: Jelínek, Zdeněk, K.
Published: (1974)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Konstrukce a modelování obuvi
by: DEĎO, Jaroslav
Published: (1996)
×
Loading...