Učitel v současné škole
Publikace je strukturována do 2 částí: první, nazvaná Učitelská profese - historická a teoretickometodologická východiska tvoří 5 kapitol, z nichž úvodní se věnuje vývoji učitelské profese, další kapitoly se orientují na problémy současné. Druhá část publikace nazvaná Učitel v konkrétních podmínkách...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Czech |
Published: |
Praha :
Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze,
2010
|
Edition: | Vyd. 1. |
Subjects: | |
ISBN: | 9788073083014 |
Physical Description: | 315 s. ; 21 cm |
Summary: | Publikace je strukturována do 2 částí: první, nazvaná Učitelská profese - historická a teoretickometodologická východiska tvoří 5 kapitol, z nichž úvodní se věnuje vývoji učitelské profese, další kapitoly se orientují na problémy současné. Druhá část publikace nazvaná Učitel v konkrétních podmínkách vyučovacího procesu je souborem 17 statí, projektů a výzkumných sdělení přistupujících k učitelství z různých úhlů pohledu; společným znakem je zaměřenost na inovace v pedagogické práci. Sborník příspěvků přednesených na konferenci s názvem Učitel v současné škole pořádané katedrou pedagogiky FF UK 26.5.2009 v Praze při příležitosti 140. výročí vydání velkého říšského školského zákona. |
---|---|
Bibliography: | Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy |
ISBN: | 9788073083014 |