Marketingová strategie malé české mlékárny pro vstup na trhy Evropské unie diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Darebník, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 110 l., [15] l. příl. : il.

Cover

LEADER 01391ctm a22003377a 4500
001 8321
003 CZ ZlUTB
005 20240830152557.0
008 040908s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 637.1/.3  |2 v 
080 |a 658.8  |2 v 
100 1 |a Darebník, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie malé české mlékárny pro vstup na trhy Evropské unie  |h [rukopis] :  |b diplomová práce /  |c Tomáš Darebník : [vedoucí diplomové práce Miloslava Chovancová] 
260 |c 2004 
300 |a 110 l., [15] l. příl. :  |b il. 
650 0 4 |a Laksyma (Nedakonice, Česko) 
650 0 7 |a malé a střední podniky  |7 ph115211  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 4 |a marketingový mix 
650 0 7 |a mlékárny  |7 ph122919  |2 czenas 
650 0 7 |a mléčné výrobky  |7 ph122920  |2 czenas 
650 0 4 |a PRODEJ 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 8321  |d 8321 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004DAREBNÍKT  |7 1  |8 MANUS  |9 14134  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/DAREBNÍK,T.  |p 420010086929  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 10