Marketingová politika firmy Baťa do roku 1945 a její aplikace vsoučasných podmínkách diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Náplava, Václav (Dissertant)
Other Authors: Šnédar, Libor, 1959- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 84 l., vi l. příl. : il.

Cover

LEADER 01280ctm a22003257a 4500
001 8319
003 CZ ZlUTB
005 20190825232321.0
008 040909s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a "1894/1945"  |2 v 
080 |a 658.8  |2 v 
080 |a 685.34  |2 v 
100 1 |a Náplava, Václav  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová politika firmy Baťa do roku 1945 a její aplikace vsoučasných podmínkách  |h [rukopis] :  |b diplomová práce /  |c Václav Náplava : [vedoucí diplomové práce : Libor Šnédar] 
260 |c 2004 
300 |a 84 l., vi l. příl. :  |b il. 
650 0 4 |a Baťa (firma) 
650 0 7 |a dějiny  |7 ph114390  |2 czenas 
650 0 4 |a CENY 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a podpora prodeje 
650 0 4 |a PRODEJ 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Šnédar, Libor,  |d 1959-  |7 jn20001005534  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS  |d 4 
999 |c 8319  |d 8319 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004NÁPLAVAV  |7 0  |8 MANUS  |9 14132  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |l 4  |o D2004/NÁPLAVA,V.  |p 420010086980  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 12