Marketingová komunikační strategie společnosti Mitas a.s. bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ježík, Jan (Dissertant)
Other Authors: Taťák, Vlastimil, 1963- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 57 l. : il.

Cover

LEADER 01233ctm a22003257a 4500
001 8317
003 CZ ZlUTB
005 20240830152556.0
008 040721s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 658.8  |2 v 
080 |a 659.13/.16  |2 v 
080 |a 7.05  |2 v 
100 1 |a Ježík, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikační strategie společnosti Mitas a.s.  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Jan Ježík ; [vedoucí bakalářské práce Vlastimil Taťák] 
260 |c 2004 
300 |a 57 l. :  |b il. 
650 0 4 |a Mitas (Praha, Česko) 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 4 |a marketingový mix 
650 0 4 |a motopláště 
650 0 4 |a reklama 
650 0 4 |a výrobci 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Taťák, Vlastimil,  |d 1963-  |7 mzk2005306718  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových komunikací  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 8317  |d 8317 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004JEŽÍKJ  |7 0  |8 MANUS  |9 14130  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/JEŽÍK,J.  |p 420010086425  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 12