catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Marketingová analýza zavádění...
Description
Marketingová analýza zavádění nového výrobku diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Leskovjanová, Iva
(Dissertant)
Other Authors:
Kubeš, Vladimír
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1996
Subjects:
FAME VUT Zlín
analýza
komercializace
MARKETING
produkt nový
VÝROBKY
bakalářská práce
Physical Description:
48 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza postupu zavádění nových výrobků bakalářská práce
by: Janota, Erik
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt zavádění nových výrobků do výroby v a. s. Matador Púchov diplomová práce
by: Zachar, Marián
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zavádění nového produktu na trh bakalářská práce
by: Kvapil, Zdeněk
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza zavádění nového výrobku na trh firmou DOMOSA Zlín spol. s r.o., Zlín bakalářská práce
by: Zela, Dalibor
Published: (1997)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Návrh marketingového plánu pro rok 1996 na zavádění výrobků značky Stollwerck Maďarsko na český trh diplomová práce
by: Dobrovská, Andrea
Published: (1996)
×
Loading...