catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Marketingová analýza trhu s ob...
Description
Marketingová analýza trhu s obuví pro diabetiky ve vybraných evropských zemích
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Juřička, Martin
(Dissertant)
Other Authors:
Vašková, Jana
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2003
Subjects:
diabetici
diabetická obuv
dovoz
edukace
marketingový výzkum
organizace distribuční
průzkum trhu
výrobci
Belgie
Francie
Rakousko
diplomové práce
Physical Description:
71 l. : il.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový průzkum prodeje obuvi pro diabetiky ve vybraných oblastech USA
by: Jandlová, Silvie
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový průzkum prodeje obuvi pro diabetiky ve vybraných oblastech USA
by: Bednaříková, Šárka
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Průzkum poptávky a dostupnosti obuvi pro diabetiky v České republice diplomová práce
by: Čech, Radek
Published: (1997)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová analýza trhu s obuví pro diabetiky ve vybraných oblastech USA
by: Vlček, Petr
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza trhu a návrh účinné reklamy na prodej speciální obuvi pro diabetiky
by: Henčlová, Ľubica
Published: (1993)
×
Loading...