Marketingová analýza trhu čajů v ČR a formulace strategie pro vstup nového subjektu na tento trh diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holík, Pavel (Dissertant)
Other Authors: Frydrych, Oldřich (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : FaME VUT, 1997
Subjects:
trh

Cover

LEADER 00982ctm a22002537a 4500
001 8295
003 CZ ZlUTB
005 20190825232319.0
008 970723s1997^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
100 1 |a Holík, Pavel  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová analýza trhu čajů v ČR a formulace strategie pro vstup nového subjektu na tento trh  |h [rukopis] :  |b diplomová práce 
260 |a Zlín :  |b FaME VUT,  |c 1997 
650 0 4 |a FAME VUT Zlín 
650 0 7 |a analýza  |7 ph137576  |2 czenas 
650 0 4 |a marketingový 
650 0 4 |a trh 
650 0 7 |a čaj  |7 ph135501  |2 czenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Frydrych, Oldřich  |4 ths 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 8295  |d 8295 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1997HOLÍKP  |7 1  |8 MANUS  |9 14097  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 4071/D  |o D1997/HOLÍK,P.  |p 420010005071  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10