catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Marketingová analýza odbytovéh...
Description
Marketingová analýza odbytového kanálu velkoobchodní firmy diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Jarošová, Ivana
(Dissertant)
Other Authors:
Kubíček, Aleš
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1996
Subjects:
FAME VUT Zlín
analýza
MARKETING
odbyt
velkoobchod
bakalářská práce
Physical Description:
61 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Průzkum trhu velkoobchodu Gani v maloobchodní a velkoobchodní činnosti v obci Zlín diplomová práce
by: Mudráková, Ivana
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza odbytu firmy s.r.o. Petružálek diplomová práce
by: Koula, Tomáš
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zdokonalení marketingového plánování ve firmě Gumotex-velkoobchod, s.r.o diplomová práce
by: Hlaváč, Martin
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza marketingového mixu velkoobchodní firmy Levi International a.s. bakalářská práce
by: PAVELKA, Michal
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová efektivnost distribuce velkoobchodu obuvi diplomová práce
by: Trampota, Bohumil
Published: (1996)
×
Loading...