catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Marketingová analýza nosných v...
Description
Marketingová analýza nosných výrobků a.s. INTERLIGNUM bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Taiblová, Marta
(Dissertant)
Other Authors:
Kubeš, Vladimír
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1998
Subjects:
FAME VUT Zlín
INTERLIGNUM (Chotěboř, Česko)
analýza
distribuce
firmy
informační systémy
konkurence
kupující
MARKETING
marketingová komunikace
strategie podniku
VÝROBKY
bakalářská práce
Physical Description:
56 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová komunikace firmy ve vysoce konkurenčním prostředí diplomová práce
by: Vabroušek, Petr
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza postavení firmy na trhu s akcentem na upevňování její pozice po živelné katastrofě bakalářská práce
by: Pospíšil, Radim
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza marketingových činností obchodní firmy bakalářská práce
by: Žák, Přemysl
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Úloha strategie v řízení firmy diplomová práce
by: CHUDĚJ, Karel
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza postavení marketingu ve vybraných firmách bakalářská práce
by: Okáníková, Silvie
Published: (1999)
×
Loading...