catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Marketing školy
Description
Marketing školy
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Světlík, Jaroslav, 1949-
(Author)
Format:
Book
Language:
Czech
Published:
Zlín :
Ekka,
1996
Edition:
1. vyd.
Subjects:
evaluace
marketing školy
nábor
studenti
školné
ISBN:
8090220088
Physical Description:
382 s.
Cover
Table of contents
Holdings
More Information
Staff View
Description
ISBN:
8090220088
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Model rozhodování spotřebitele o budoucím vzdělání ve vazbě na ochotu platit školné = A model of consumer decision-making about his/her future education, in relation to the student's willingness to pay tuition fees : teze disertační práce
by: Baňařová, Michaela, 1984-
Published: (2015)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza procesu přijímání, zařazování, hodnocení a odměňování pracovníků v ZD Kobylí na Moravě bakalářská práce
by: Borovičková, Veronika
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Výchova studentů k tvůrčí práci se zřetelem k inženýrskému studiu
by: Votruba, Ladislav, 1914-2002
Published: (1984)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Bankovní produkty pro studenty
by: Levková, Lenka
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
International Express : Intermediate. Student's Book
by: Taylor, Liz, 1945-
Published: (1997)
×
Loading...